اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

امام راحل پایه‌های اسلام ناب را استحکام بخشیدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امام خمینی(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی پایه‌های اسلام ناب را استحکام بخشیدند.

امام راحل پایه‌های اسلام ناب را استحکام بخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی‌ولایی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردمی بود، افزود: چون این انقلاب با حرکت مدبرانه امام راحل همراه بود توانست در مدت کوتاهی مرزهای ملل را در نوردیده و به تمام جهان صادر شود.

وی اظهار کرد: قیام 15 خرداد که به معنای واقعی همه ما امروز مرهون شهدای آن هستیم، نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی داشت و همه ما وظیفه داریم در بزرگداشت این ایام سنگ تمام بگذاریم.

ولایی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: بزرگداشت مقام والای حضرت امام خمینی(ره)، بزرگداشت ارزش‌های انقلاب است چرا که امام(ره) به عنوان شخصیتی بزرگ توانست ارزش‌ها را دوباره احیا کند.

ارادت مردم به امام به معنای پذیرش مکتب امام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز نیز با بیان اینکه ارادت و محبت مردم به امام فقط یک علاقه قلبی و عاطفی نبود، گفت: ارادت مردم به امام راحل به معنای پذیرش مکتب امام به عنوان مسیر روشن و یک راهنمای نظری و عملی است که مردم و کشور را به عزت و اقتدار می‌رساند.

حجت‌الاسلام محرم نجف‌پور با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند، راه ما، راه امام و هدف ما، هدف امام است، افزود: در طول بیش از 30 دهه از انقلاب اگر توانستیم در برابر فشارها و توطئه دشمنان ایستادگی کنیم به برکت امام و راه امام است.

وی مکتب امام(ره) را یک مکتب کامل دانست و اظهار کرد: مکتب امام دارای دو بعد عقلانیت و معنویت است که مکتب ایشان را از سایر مکاتب جدا می‌کند.

نجف‌پور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وصایای امام(ره) در خصوص انتخابات و فرد اصلح بیان داشت: امروز شرکت در انتخابات نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی بلکه یک وظیفه شرعی و الهی است.

وی افزود: امام(ره) هرگز به دشمن اعتماد نکرد و در برابر آن چون کوه ایستاد چرا که که امام می‌دانست عقب‌نشینی در برابر دشمن پیشتازی آنهاست و امروز حضور گسترده در انتخابات یعنی ایستادگی در برابر دشمنان است.

مسئول نمایندگی ناحیه امامت تبریز در ادامه ارزش‌مداری، کارآمدی، ولایتمداری و چند شاخصه دیگر را از ویژگی‌های نامزد اصلح در انتخابات پیش رو نام برد که رهبر فرزانه هم به آن تاکید دارند.

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به همت بسیج جامعه زنان ناحیه امامت تبریز و حوزه‌های بسیج خواهران این ناحیه در حسینیه امام خمینی(ره) خطیب برگزار شد. 

انتهای پیام/60001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول