اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا

مراسم بزرگداشت 14 خرداد در چرام برگزار می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات چرام گفت: فردا مراسم عزاداری و سخنرانی در مسجد جامع و در 15 خرداد مراسم دسته‌روی هیئت‌های عزاداری و مذهبی از مساجد به طرف مصلا حرکت می‌کنند و سپس به صورت دسته‌های عزاداری وارد مسجد صاحب‌الزمان (عج) می‌شوند.

مراسم بزرگداشت 14 خرداد در چرام برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام در خصوص ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: هر آنچه که ما امروز داریم اعم از ارزش، عزت، استقلال متأثر از اقدام الهی  امام خمینی (ره) بوده و ایشان بر ذمه تمامی امت‌های بیدار اسلامی و به‌ویژه مردم ایران حق دارند و لازم است در جهت ادای دین به اقدامات مؤثر ایشان تمامی اداره‌ها و نهادهای دولتی حداکثر همراهی را در روند بزرگداشت مراسم ارتحال آن حضرت و قیام  15 خرداد به عمل آورند.

وی با توجه به نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران دو رکن اصلی و اساسی داشت که رکن اول حضرت امام خمینی (ره) و رکن دوم مردم بودند.

رئیس سازمان تبلیغات چرام برکاتی که در کشور ما و دیگر کشورهای اسلامی به‌وجود آمده را از برکت امام (ره) و الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) و مشارکت مردم و اداره‌ها جهت مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) امری ضروری و لازم است.

این مسئول تصریح کرد: در روز 14 خرداد مراسم عزاداری و سخنرانی در مسجد جامع و در روز 15 خرداد مراسم دسته‌روی هیئت‌های عزاداری و مذهبی از مساجد به طرف مصلای این شهرستان حرکت و سپس به صورت دسته‌های عزاداری وارد مسجد صاحب‌الزمان (عج) می‌شوند.

 

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول