اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

بستر برای حضور سرمایه‌گذاران در خلخال مهیا است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: بستر و زمینه مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان خلخال آماده و مهیا است.

بستر برای حضور سرمایه‌گذاران در خلخال مهیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال اظهار داشت: استعدادها و ظرفیت‌های مختلفی برای راه‌اندازی کسب‌ و کارهای مناسب در شهرستان خلخال وجود دارد که این امر خود زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران بیشتر فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف منجر به اشتغال و رفع بیکاری می‌شود، خاطرنشان کرد: بسترها برای حضور سرمایه‌گذاران آماده است تا سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف منجر به ایجاد اشتغال مولد و مهاجرت معکوس به روستاها شود.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: برای تحقق برنامه‌های هدف سرمایه‌گذاری باید بانک‌های عامل در کنار مردم تعامل خود را حفظ کرده و به توسعه شهرستان کمک کنند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال 92 در شهرستان خلخال بیش از 3 هزار نفر است که تلاش می‌شود این امر به صورت 100 درصدی تحقق یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال 91 بیش از 85 درصد تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی محقق شده است، بیان داشت: بیشترین تحقق تعهد اشتغال در دستگاه‌های بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و ‌راه و شهرسازی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به سهمیه مقاوم‌سازی شهرستان خلخال در تعهدات مسکن روستایی سال 91 افزود: 880 مورد تعهد مقاوم‌سازی شهرستان خلخال است که از آن تعداد 400 واحد آن ابلاغ شده و در حال انجام فعالیت ساختمانی است.

محمدی از بانک‌های عامل خواست با رعایت دستور‌العمل‌های بانکی در خصوص مقاوم‌سازی سفته زنجیره‌ای را به عنوان ضمانت روستاییان به رسمیت بشناسند و به آن عمل کنند.

وی در خصوص اهمیت تسهیلات مقاوم‌سازی در روستاها تصریح کرد: مقاوم‌سازی مسکن روستایی علاوه بر جلوگیری از حوادث ناگوار در روستاها موجب آبادانی روستا و رغبت و تشویق جوانان به بازگشت به روستاها و زنده شدن دوباره روستاها برای کار و فعالیت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال از زحمات بانک‌های عامل در خصوص پرداخت وام‌های مشاغل خانگی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی تقدیر کرد و خواستار خدمت بیشتر آنان به مردم در راستای تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

انتهای پیام/62008/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول