اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش فارس خبر داد

پذیرش 10 هزار نفر در مدارس سمپاد و نمونه دولتی فارس

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه 20 درصد شرکت‌کنندگان آزمون در این مدارس پذیرفته شدند، گفت: 10 هزار و 600 نفر با کسب رتبه قبولی وارد این مدارس می‌شوند.

پذیرش 10 هزار نفر در مدارس سمپاد و نمونه دولتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد حسین خواجه زاده اظهار داشت: آزمون ورودی مدارس متوسطه استعدادهای درخشان (سمپاد) و دبیرستان‌های نمونه دولتی 19 اردیبهشت و آزمون ورودی مدارس راهنمایی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی 20 اردیبهشت ماه 92 همراه با سراسر کشور در فارس برگزار ‌شد.

این مسئول افزود: در آزمون امسال بیش از 49 هزار دانش‌آموز برای ورود به مدارس متوسطه استعدادهای درخشان (سمپاد)، دبیرستان‌های نمونه دولتی، مدارس راهنمایی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی استان فارس به رقابت پرداختند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس در ادامه ابراز داشت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش فارس به آدرس‌های اینترنتی http://fars.medu.ir و http://sanjesh.farsedu.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

مهلت ثبت‌نام تا بیست و دوم خرداد

وی با اشاره به اینکه نتایج در اختیار آموزشگاه‌های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی قرار گرفته است، تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان تا بیست و دوم خرداد ماه جاری مهلت دارند با مراجعه به این آموزشگاه‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه هم‌اکنون 23 دبیرستان استعدادهای درخشان و 63 دبیرستان نمونه دولتی در فارس وجود دارد، گفت: 49 مدرسه راهنمایی شامل 23 مدرسه راهنمایی استعداد درخشان و 26 مدرسه راهنمایی نمونه دولتی نیز در فارس فعال هستند.

خواجه‌زاده متذکر شد: کارنامه آزمون از تاریخ بیستم خرداد ماه جاری بر روی همین سامانه قرار می‌گیرد و چنانچه کسانی به نتایج این آزمون اعتراض دارند می‌توانند پس از رویت کارنامه تا بیست و پنجم خرداد ماه جاری با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی اعلام شده نسبت به تکمیل فرم اعتراض اقدام کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول