اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی دانشگاه آزاد ساری خبر داد

رقابت 17800 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در ساری

سخنگوی دانشگاه آزاد ساری از رقابت17 هزار و856 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.

رقابت 17800 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری، احمد مظفری گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری همزمان با سراسر کشور با شرکت 17 هزار و 856 داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه نهم تا یازدهم خرداد 92 در دانشکده‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی ساری برپا می‌شود.

مظفری تصریح کرد: توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت www.azmoon.org از صبح روز یک شنبه سوم خرداد آغاز شده و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: داوطلبان این آزمون می‏توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت‌نام دریافت کرده‏اند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مظفری افزود: آزمون‌های نوبت صبح راس ساعت هشت و آزمون نوبت عصر راس ساعت 16 آغاز خواهد شد و داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ساری در 26 رشته کارشناسی ارشد در رشته‌های الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث، الهیات و معارف اسلامی با گرایش فلسفه و حکمت اسلامی، تحقیقات آموزشی، تربیت بدنی و علوم ورزشی با گرایش فیزیولوژی ورزشی، تربیت بدنی و علوم ورزشی با گرایش مدیریت ورزشی دانشجو می‌پذیرد.

وی همچنین از پذیرش دانشجو در رشته‌های جغرافیا با گرایش برنامه‌ریزی توریسم، روان‌شناسی تربیتی، روان‌شناسی عمومی، روان‌شناسی بالینی، ریاضی محض، ریاضی کاربردی با گرایش آنالیز عددی، زبان و ادبیات فارسی، زبان‌شناسی همگانی، علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی، علوم تربیتی با گرایش برنامه‌ریزی آموزشی، علوم تربیتی با گرایش برنامه‌ریزی درسی، علوم کامپیوتر ، فیزیک با گرایش حالت جامد، فیزیک با گرایش ذرات بنیادی و نظریه میدان‌ها، مدیریت آموزشی، مهندسی برق با گرایش قدرت، مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار، مهندسی کشاورزی با گرایش ترویج و آموزش کشاورزی، مهندسی مکانیک با گرایش ساخت و تولید، مهندسی مکانیک با گرایش تبدیل انرژی و مهندسی منابع طبیعی با گرایش صنایع چوب برای سال تحصیلی جدید دانشجو خبر داد.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون کارشناسی ارشد امسال 360 هزار داوطلب شرکت کرده‌اند و رشته‌ محل‌های آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی 49 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول