اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا:

کاندیداهای جبهه اصولگرای صومعه‌سرا معرفی می‌شوند

مسئول جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا گفت: کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان برای نخستین بار در صومعه‌سرا به صورت منسجم به مردم معرفی می‌شوند.

کاندیداهای جبهه اصولگرای صومعه‌سرا معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، خسرو زنبوری امروز در آخرین جلسه ارزیابی و معرفی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان این شهرستان اظهار کرد: کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان متشکل از افراد ولایت‌مدار و دین‌دار هستند.

وی با بیان اینکه برای شناسایی و معرفی کاندیداهای منتخب این جبهه بیش از دو ماه مصاحبه، مشورت و تحقیق انجام شده است، تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا با سخت‌گیری خواستار معرفی افرادی اصلح به شهروندان در جایگاه شورای شهر هستند.

مسئول جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا، معرفی کاندیداهای شورای شهر این شهرستان را اقدامی جدید در راستای منسجم‌سازی افکار دانست و افزود: همسوگرایی و اتحاد هدف اصلی کاندیداهای منتخب شورای شهر جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا است.

وی خاطرنشان کرد: سلیقه و عقاید کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان برای نخستین‌بار در صومعه‌سرا به صورت عملی، همگون و منسجم به مردم معرفی می‌شوند.

زنبوری از تشکیل کانون فعالان رسانه در صومعه‌سرا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

وی اذعان کرد: این کانون با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی نقش رسانه‌ها در صومعه‌سرا حول محور ولایتمداری، پاسداری از ارزش‌های نظام، عمل به قانون اساسی و آزادی‌های مشروع و قانونی رسانه در ایران و ایجاد همدلی و حس همکاری در بین فعالان رسانه‌ای این  شهرستان تشکیل شده است.

­*ایجاد اتاق فکر برای کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان در صومعه‌سرا

دبیر جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا نیز در ادامه جلسه مذکور با اشاره به تحقق حماسه سیاسی در کشور، عنوان کرد: بهترین نمونه حماسه سیاسی در دوران انتخابات و با انتخاب افرادی اصلح تحقق می‌یابد.

حمید کامران، جمهوری اسلامی را متشکل از مردم‌سالاری دینی خواند و تصریح کرد: ملت ایران در زیر چتر حمایتی دین قرار دارند.

وی با بیان اینکه هرساله در ایران یک انتخابات در حوزه‌های مختلف مدیریتی برگزار می‌شود، ادامه داد: این میزان انتخابات در کشور نشانه حاکمیت ملت بر کشور و مشارکت آنها در امور داخلی است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا اضافه کرد: در شرایط کنونی نیز مردم باید انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری را به صورت مجزا دارای اهمیت، ضرورت و حساسیت بدانند.

وی با اشاره به کارنامه جبهه متحد اصولگرایان کشور، اذعان کرد: جبهه متحد اصولگرایان دارای یک شناسنامه مشخص و روشن برای تمام مردم است که در راستای توسعه و پیشرفت نظام گام بر می‌دارد.

کامران به انتخاب کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه شورای شهر صومعه‌سرا در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: تجربه، تخصص، تفکر و سابقه از مهم‌ترین شاخصه انتخاب 10 کاندیدای شورای شهر صومعه‌سرا بوده است.

وی، دلیل معرفی کاندیداهای مذکور در قالب جبهه متحد اصولگرایان را حمایت و پشتیبانی از آنها عنوان کرد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا با بیان اینکه برای کاندیداهای منتخب در این جبهه اتاق فکر همراه با تبلیغات سازنده درنظر گرفته می‌شود، یادآور شد: جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا در واقع یک بال از دو بال حمایتی کاندیداهای منتخب خود است.

وی با اشاره به انتظارهای جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا از کاندیداهای منتخب این جبهه متذکر شد: کاندیداهای منتخب پس از پیروزی باید در حوزه مسایل کلیدی شهر با جبهه متحد اصولگرایان مشورت کنند.

کامران افزود: انتخاب شهردار و رئیس شورای شهر صومعه‌سرا از جمله مسایل کلیدی و کلان ملزم در عهدنامه کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا است.

وی با بیان اینکه در گذشته مشکلات زیادی دامنگیر شوراهای اسلامی شهر و روستاهای صومعه‌سرا بوده است، خاطرنشان کرد: جبهه متحد اصولگرایان با ایجاد اتاق فکر برای کاندیداهای منتخب خواهان کاهش این مشکلات در آینده و تسریع در روند توسعه و موفقیت‌های صومعه‌سرا است.

انتهای پیام/84003/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول