اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشتازی مازندران در حماسه سیاسی - 143

رجبی: دهیاران نشاط انتخاباتی را به روستاها هدیه دهند

فرماندار نکا گفت: دهیاران نشاط و شادی را در انتخابات به روستاها هدیه دهند و در ایجاد فضای سالم انتخاباتی کمک کار باشند.

رجبی: دهیاران نشاط انتخاباتی را به روستاها هدیه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا علی رجبی امشب در همایش دهیاران بخش مرکزی نکا با موضوع انتخابات در امامزاده عبدالله روستای اطرب نکا اظهار داشت: اکنون زمان حساسی است و دهیاران باید از فضاهای انتخاباتی در روستاها مواظبت کنند.

وی ادامه داد: در آستانه دو انتخاباتی قرار گرفته‌ایم که دشمن با به‌کارگیری همه توان و امکانات در قالب‌ ترفندها و برنامه‌های متفاوت درصدد ایجاد تفرقه و فرافکنی است و باید هوشیار باشیم.

رجبی گفت: کارهای انتخاباتی و تبلیغات باید بر اساس قانون و برنامه از قبل اعلام شده انجام شود و دهیاران از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: وظیفه‌ همه زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی است و باید این انتخابات در امنیت کامل و کمترین حاشیه برگزار شود.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی با اشاره به اخلاق مداری در انتخابات گفت: تخریب رقیب، آب به آسیاب دشمن ریختن و دشمن شاد کردن است که باید از این اخلاق ناپسند در جامعه در همه شرایط جلوگیری شود.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی اذعان داشت: مشارکت همه جانبه آحاد مردم در این دوره از انتخابات دشمن‌شکن است و باید این حضور حماسی توسط دهیاران در روستاها تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: با گذشت 34 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هر روز بر عزت و اقتدار این نظام افزوده شده و اکنون ایران اسلامی به عنوان الگو در دنیا مطرح شده است که این عزتمندی در گرو حضور مردم در تمام صحنه‌های این انقلاب و ولایت‌مداری آنان بوده است.

بخشدار مرکزی نکا نیز با تأکید بر ایجاد فضای سالم و قانونمند انتخاباتی در تمام حوزه‌های روستایی اظهار داشت: با اجرای صحیح قانون اساسی و حضور مقتدرانه مردم در این انتخابات که در 24 خرداد برگزار می‌شود، بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی برای جهانیان به نمایش گذاشته می‌شود.

رضا جلالیان گفت: همانطور که بارها اعلام شد، دهیاران تلاش کنند که جلسه‌گردان تبلیغات انتخاباتی نشوند و با دقت موقعیت‌ها را رصد و از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام جلوگیری کنند.

انتهای پیام/86002/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول