اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات ملایر:

حضور 4 سرناظر انتخاباتی در ملایر/ سن رأی‌دهندگان 18 سال است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان ملایر تعداد سرناظرین انتخابات را در شهر ملایر 4 نفر خواند و گفت: تعداد ناظرین در شهر ملایر 75 نفر، بخش مرکزی 33نفر، بخش سامن 32 نفر، بخش جوکار 47 نفر و بخش زند نیز 23 نفر خواهد بود.

حضور 4 سرناظر انتخاباتی در ملایر/ سن رأی‌دهندگان 18 سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمد قاسم عبدلی در جلسه توجیهی ناظران انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: یکی از عرصه‌های مهم برای مقابله در جبهه نرم‌افزاری دشمن حضور حداکثری در انتخابات و تجدید پیمان با آرمان‌هان نظام جمهوری اسلامی است.

 وی عنوان کرد: دشمن با همه توان می‌خواهد حضور مردم را در این عرصه مهم کمرنگ جلوه دهد و از حضور مردم ایران در انتخابات جلوگیری کند اما حضور مردم، دشمن را در هم خواهد شکست.

 جانشین ستاد انتخابات شهرستان ملایر گفت: حضور در انتخابات به معنای حفظ عزت نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی و وفاداری به آن است.

وی ضمن اشاره به حفظ امانت‌داری در انتخابات تصریح کرد: انتخابات باید طوری برگزار شود که جای هیچ شبهه‌ای برای کسی نباشد و اجرای انتخابات باید گاوصندوق مطمئنی برای حفظ آرا و تفکرات مردم باشد.

عبدلی بر تعامل و همکاری ناظرین تأکید کرد و گفت: ستاد انتخابات شهرستان از امروز تا روز انتخابات آماده پاسخگویی به سئوالات ناظران است.

 وی ابراز داشت: سرویس ایاب و ذهاب در چهار نقطه شهرستان شامل میدان انقلاب، میدان امام خمینی (ره)، میدان تعاون، میدان استقلال برای رساندن ناظرین به محل صندوق دو ساعت قبل از برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است.

در ادامه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان ملایر گفت: ناظرین انتخابات باید تعامل و همکاری لازم را با سرناظرین داشته باشند.

غلامرضا محمدنظری تعداد سرناظرین انتخابات را در شهر ملایر چهار نفر، بخش مرکزی دو نفر، بخش جوکار دو نفر، بخش زند یک نفر و بخش سامن دو نفر عنوان کرد و افزود: تعداد ناظرین در شهر ملایر 75 نفر، بخش مرکزی 33نفر، بخش سامن 32 نفر، بخش جوکار 47 نفر و بخش زند نیز 23 نفر خواهد بود.

وی گفت: در هنگام شمارش آرا اگر در صندوقی به اشتباه رأی ریاست جمهوری یا شورا جابه جا ریخته شده باشد، ابتدا آرای تفکیک شده، سپس به ترتیب اولویت ابتدا آرای ریاست جمهوری و سپس آرای شورای اسلامی شمرده می‌شود.

محمد نظری عنوان کرد: لازم است ناظرین در روز انتخابات تلفن همراه خود را در دسترس قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: سن رأی‌دهندگان 18 سال است و متولدین 24 خرداد 1374 و ماقبل آن حق رأی دادن در انتخابات امسال را دارند.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول