اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت می‎گیرد

برگزاری گردهمایی حامیان قالیباف در شهرکرد

دبیر ستاد محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری گفت: گردهمایی حامیان قالیباف عصر امروز با حضور اصغر رئیسی نماینده اسبق مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی برگزار می‏‌شود.

برگزاری گردهمایی حامیان قالیباف در شهرکرد

احمد علوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر سه ستاد در شهرکرد و در هر یک از شهرستان‌ها یک ستاد در راستای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی قالیباف فعال است.

وی، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را مهم‌ترین هدف از برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی برشمرد و گفت: لازمه تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌ها رای است.

علوی بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: برای تحقق حماسه سیاسی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در اولویت اول است، اما پس از آن انتخاب فرد اصلح از اهمیت بالایی برخوردار می‎شود.

دبیر ستاد محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری از گردهمایی بزرگ حامیان قالیباف در شهرکرد خبر داد و گفت: این برنامه امروز ساعت 20 در محل ستاد قالیباف روبروی سینما بهمن با حضور اصغر رئیسی نماینده اسبق مردم شهرکرد در مجلس برگزار می‎شود.

علوی همچنین از برگزاری مناظره انتخاباتی نمایندگان کاندیداها در استان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور همه نمایندگان کاندیداها امروز ساعت 17 و 30 در دانشگاه شهرکرد برگزار می‏شود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت قانون و التزام به آن نکته مهمی است که همه ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف آن را در راس برنامه‌های تبلیغاتی خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/68004/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول