اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌وگو با فارس:

حفر سالانه 70 حلقه چاه جدید/ 2 هزار میلیارد ریال به پروژه‌های عام‌المنفعه اختصاص می‌یابد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: سالانه 70 حلقه چاه جدید در این شرکت حفر می‌شود.

حفر سالانه 70 حلقه چاه جدید/ 2 هزار میلیارد ریال به پروژه‌های عام‌المنفعه اختصاص می‌یابد

حمید بورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: هم‌اکنون در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نزدیک به 800 پروژه در دست اجراست که در سه بخش نگهداشت توان تولید، پشتیبانی از تولید و عمرانی تعریف شدند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مصوب با توجه به تعدد و پیچیدگی آن‌ها در مراحل مختلف طراحی مهندسی، انتخاب پیمانکار، اجرا و راه‌اندازی قرار دارند تصریح کرد: تا یک ماه آینده پنج پروژه عمده در زمینه تزریق گاز، جمع‌آوری گازهای همراه نفت و احداث واحدهای نمک‌زدایی که در مراحل پایانی راه‌اندازی قرار دارند افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه این شرکت برای نگهداشت و افزایش ظرفیت تولید سالانه، حدود 70 حلقه چاه جدید حفاری می‌کند گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب سالانه در حدود 150 حلقه چاه نیز تعمیر می‌کند.

وی با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های عام‌المنفعه در گستره مناطق نفت خیز جنوب حدود 10 هزار میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دو هزار میلیارد ریال این اعتبار به پروژه‌های عام‌المنفعه استان خوزستان اختصاص داده شده است.

بورد عنوان کرد: در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عملیات گسترده‌ای در زمینه نگهداری تاسیسات از جمله تعمیرات اساسی کارخانه‌های فرآورشی، اجرای طرح‌های بهینه‌سازی و بازرسی خطوط لوله برای نگهداشت و استمرار تولید انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های عمده از جمله احداث کارخانه‌های جدید بهره‌برداری و نمک‌زدایی، نصب تلمبه‌های درون چاهی در راستای ظرفیت سازی برای افزایش تولید انجام می‌شود.

انتهای پیام/72011/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول