اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلایق مختلف سیاسی بین کاندیداها نشان از وجود توانمندی نظام است

حاجی دلیگانی: مناظره‌ها کمک شایانی به انتخاب کاندیدای اصلح می‌کند

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس گفت: مردم با پیگیری و تماشای مناظره‌هاست که می‌توانند کاندیدای اصلح را برای اداره امور اجرائی کشورشان انتخاب کنند.

حاجی دلیگانی: مناظره‌ها کمک شایانی به انتخاب کاندیدای اصلح می‌کند

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: با وجود تبلیغات دشمنان مبنی بر نبود آزادی بیان در ایران، ما در داخل نظام شاهد یک آزادی بیان بالا با حضور تمام سلایق هستیم.

وی با اشاره به مناظره اخیر 8 کاندیدای انتخاباتی افزود: وجود طیف‌ها و سلایق مختلف سیاسی در بین کاندیداها نشان از وجود نوعی ظرفیت و توانمندی در داخل نظام است.

این نماینده مجلس ادامه داد: کجای دنیا می‌توان چنین آزادی را مثال زد در حالی که وجود آزادانه این همه سلایق به برکت نظام و انقلاب اسلامی و حکومت دینی است که در معرض دید مردم به نمایش گذاشته شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن مناظره گفت: مردم با پیگیری و تماشای مناظره‌هاست که می‌توانند کاندیدای اصلح را برای اداره امور اجرائی کشورشان انتخاب کنند.

حاجی دلیگانی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری تاکید کرد: رهبری در این دیدار بر رعایت لزوم انصاف تاکیدات فراوانی داشتند.

وی تصریح کرد: در عملکرد و رفتار کاندیداها هم باید به محاسن پرداخته شود و هم به معایب زیرا بهترین پاسخگوئی و ارزیابی را در پی خواهد داشت.

این نماینده با بیان اینکه مناظرات می‌توانست بهتر از آنچه که برگزار شد اجرا شود، افزود: اگر موضوعات این چهار ساعت مناظره حول دو محور اشتغال و تورم می‌چرخید شاید نتیجه بهتری در بر داشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه انتخابات این دوره در شرایط زمانی خاصی در حال برگزاری است، ادامه داد: با توجه به فشارهای اقتصادی و تبلیغاتی دشمنان این حماسه نسبت به حماسه پیشین دارای تفاوت خاصی است.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا و هم زمانی برگزاری آن با انتخابات ریاست جمهوری گفت: مدیران اجرایی در شهرها و روستاها شوراهای کشور هستند که ظرفیت بسیاری دارند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه نباید از موضوع مهم انتخابات شوراها غافل بود، تصریح کرد: مردم با حضور پرشعور و شعف خود باید به انتخاب کاندیدای اصلح برای اداره امور کشور و هم برای شهر و روستای خود بپردازند.

انتهای پیام/63023/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول