اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در همایش 20 هزار نفری در اصفهان

قالیباف 20 خرداد به نصف جهان سفر می‌کند

رئیس ستاد شهرستان‌های اصفهان انتخاباتی قالیباف در اصفهان گفت: محمدباقر قالیباف در روز 20 خرداد ماه در اصفهان برای شرکت در همایش 20 هزار نفری حضور پیدا می‌کند.

قالیباف 20 خرداد به نصف جهان سفر می‌کند

محمود اسماعیل‌خانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است محمدباقر قالیباف در روز 20 خرداد در اصفهان حضور پیدا کند قصد داریم فراخوانی برای برگزاری همایش 20 هزار نفری در اصفهان برگزار کنیم.

رئیس ستاد شهرستان‌های اصفهان قالیباف با اشاره به برنامه‌های ستاد شهرستان‌ها تصریح کرد: در شهرستان اصفهان 35 منطقه و بخش و روستا را برای تشکیل ستاد تحت پوشش خود داریم و در هر منطقه و بخش روستایی نیز در مجموع 575 محله را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

وی افزود: تا پایان مراسم انتخابات در هر بخش، روستا و مناطق شهری دو جلسه یک هزار نفری برگزار می‌شود که فراخوان آن  در مساجد و مراکز عمومی منتشر می‌شود.

رئیس ستاد شهرستان‌های اصفهان محمدباقر قالیباف تاکید کرد: پخش بروشور و پاسخگویی به سئوالات در تمام مناطق و بخش‌های روستایی توسط اساتید سیاسی از دیگر برنامه‌های ماست.

وی با اشاره به اینکه برای بخش بانوان نیز دو جلسه 100 نفری برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین برنامه پخش تراکت و پاسخگویی به سئوالات در گلزار شهدای شهرستان‌ها در برنامه ما قرار دارد.

انتهای پیام/63008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول