اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت قطعی از ولایتی حمایت می‌کنم

فولادگر: رئیس جمهور باید به بازسازی روابط خارجی اعتقاد داشته باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور باید به باز‌سازی روابط خارجی اعتقاد داشته باشد، گفت: باز‌سازی روابط خارجی همراه با مباحث اقتصادی بوده و این دو مبحث به نوعی با یکدیگر گره خورده است.

فولادگر: رئیس جمهور باید به بازسازی روابط خارجی اعتقاد داشته باشد

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به شاخصه‌های اصلی فرد اصلح برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باید معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران، اسلام، ولایت فقیه و ارزش‌های دینی باشد و این موارد از شاخصه‌های عمومی در نظر گرفته شده برای کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه نباید تردیدی در اعتقادات این فرد وجود داشته باشد و محکم بودن مبانی اعتقادی کاندیدای اصلح انتخابات ریاست جمهوری باید روشن باشد، اضافه کرد: همچنین رفع مشکلات و چالش‌های اقتصادی باید برای این فرد در اولویت قرار داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چنین فردی باید به باز‌سازی روابط خارجی اعتماد داشته باشد، تصریح کرد: باز‌سازی روابط خارجی همراه با مباحث اقتصادی بوده و این دو مبحث به نوعی با یکدیگر گره خورده است، چرا که ما معتقد به این موضوع هستیم که باید در صحنه سیاست خارجی استقلال خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه همچنین ایران باید در صحنه سیاست خارجی بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود پافشاری کند، ادامه داد: حفظ استقلال جمهوری اسلامی ایران و پا‌فشاری ایران بر آرمان‌های خود در گروی حفظ استقلال اقتصادی است.

فولاد‌گر با بیان اینکه ما نمی‌توانیم مدافع استقلال سیاسی باشیم، اما در صحنه اقتصادی وابستگی داشته باشیم که با تحریم‌های خارجی، شکنندگی‌های اقتصادی و وابستگی به نفت سبب بروز مشکلات و چالش‌های اقتصادی در سطح کشور شود، تاکید کرد: نامزد اصلح باید هم‌زمان با حفظ استقلال اقتصادی، حمایت از تولید ملی و ایجاد اقتصاد مقاومتی به باز‌سازی روابط خارجی خود بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه این فرد باید براساس معیار‌های اسلامی به اداره کشور بپردازد، افزود: چنین فردی باید عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را در استقلال سیاسی حفظ کند و مصلحت‌های نظام را در نظر بگیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نامزد اصلح باید فردی باشد، که بتواند بحث روابط خارجی را براساس سه اصل عزت، حکمت، مصلحت و همگام با حفظ استقلال اقتصادی دنبال کند، گفت: همچنین این فرد باید حماسه اقتصادی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار بدهد.

وی با بیان اینکه در صورتی که بخواهم از کاندیدایی حمایت کنم به صورت قطعی از ولایتی حمایت می‌کنم، اظهار کرد: دیدگاهم این است که از بین هشت نفر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آقای ولایتی را اصلح می‌دانم.

فولادگر ادامه داد: در صورتی که بخواهیم وارد مصادیق بشویم به نوعی وارد نقد و انتقاد شده‌ایم و هر یک از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری دارای مزایا و محاسن خاص خود هستند.

انتهای پیام/63004/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول