اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان زنجان:

قاچاق دام در شهرستان خدابنده وجود ندارد

مدیر نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی زنجان به پلاک‌کوبی دام‌های استان اشاره کرد و گفت: قاچاق دام در شهرستان خدابنده نداریم.

قاچاق دام در شهرستان خدابنده وجود ندارد

منصور خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: موضوع ممنوعیت ورود و خروج دام به همه شهرستان‌های استان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تشکیل گشت مبارزه با قاچاق کالا در پلیس افزود: این گشت‌ها در محورهای استان استقرار یافته‌اند.

مدیر نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان زنجان از اقدام پلیس در انجام بازرسی از خودروهای حمل احشام خبر داد و گفت: روزانه حدود 30 خودرو در این مورد بازرسی می‌شود.

وی با تاکید بر کنترل خودروهای حامل دام در سطح استان تصریح کرد: طی چند روز گذشته از دو دستگاه کامیون تعدادی دام زنده کشف و به مراجع ذیصلاح تحویل داده شده است.

خسروی به متفاوت بودن نوع دام‌های زنجان اشاره کرد و افزود: نژاد دام استان افشار بوده و قاچاق آن تقریباً غیرممکن است.

وی به تشکیل گشت مشترک با دامپزشکی و تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: این اکیپ‌ها از مراکز عرضه دام بازدید و امور را کنترل می‌کنند.

مدیر نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه احتمال قاچاق دام در شهرستان خدابنده زیاد است، اضافه کرد: با مراقبت‌های صورت گرفته هیچ موردی از قاچاق دام در این شهرستان مشاهده نشده است.

وی به پلاک‌کوبی دام‌های استان اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی به مردم و دادن هشدار‌های لازم در کاهش قاچاق دام زنده موثر است.

خسروی به توافقات انجام شده با دامپزشکی برای ایجاد قرنطینه دام در مجاورت پاسگاه‌های پلیس راه اشاره کرد و گفت: این اقدام به دلیل کمبود اعتبارات در دامپزشکی تا‌کنون عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/73004/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول