اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از سفر یک‌روزه جلیلی به قزوین

معرفی تمدن اسلام به جهان موجب پیشرفت ایران است

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما گفتمان ناب اسلامی را در دنیا با عمل به چارچوب اسلام ناب و آموزه‌های دینی و رهبری در رفتار حکومت محقق می‌کنیم.

معرفی تمدن اسلام به جهان موجب پیشرفت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر یک‌روزه به قزوین با حضور در مسجد امام خمینی (ره) این شهر مورد استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم قرار گرفت و سخنرانی کرد.

ازدحام پرشکوه حامیان سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در مسجد امام خمینی (ره) به قدری بود که امکان نشستن در داخل مسجد برای آنان ممکن نبود و آنها بیرون از مسجد برای استقبال و شنیدن سخنان ایشان در خارج از این مکان مقدس تجمع کردند و ساعت‌ها در این مسجد منتظر بدو ورود ایشان بودند.

حامیان سعید جلیلی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهور با اسفند دود کردن و سر دادن شعارهایی ایشان را مورد استقبال بی‌نظیر خودشان قرار دادند.

آنها با سر دادن شعارهایی از جمله «جلیلی دلاور، پیرو خط رهبر»، «حسین حسین شعار ماست، جلیلی افتخار ماست»، «صل علی محمد، عمار رهبر آمد»، «نه سازش نه تسلیم، یار جلیلی هستیم»، «برگ برنده ما، شهید زنده ما»، «ای پیرو ابوالفضل، حمایتت می‌کنیم»، «جلیلی با غیرت، تمام استقامت» و «ابوالفضل علمدار، جلیلی را نگه دار» از ایشان استقبال پرشوری کردند و حمایت خودشان را از این نامزد اعلام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی رسماً حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد و همچنین ستاد حیات طیبه استان قزوین و قشرهای مختلف مردم این استان از جمله دانشجویان، روحانیان، بسیجیان و مردم ولایت‌مدار حمایت خودشان را از این نامزد انتخاباتی اعلام کردند.

در مراسم استقبال از جلیلی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور حضور قشرهای مختلف مردم از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اعم از زن و مرد موج می‌زد.

در این مراسم بعد از ورود این نامزد، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به ایشان خوش‌آمد گفتند.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی با اشاره به اینکه سعید جلیلی در هر استانی که حضور می‌یابد استقبال باشکوهی از ایشان می‌شود، گفت: این جمعیت در استقبال از احمدی‌نژاد نیز حضور داشتند و در انتخابات دهم برای حمایت از رئیس‌ جمهور تلاش کردند، ولی اکنون این جمعیت نگران هستند که مبادا حمایتی که از شما می‌کنند، همانند رئیس جمهور دهم در پایان خدمتتان از ولایت‌ فقیه جدا شوید.

وی ادامه داد: جمعیتی که در مسجد امام خمینی (ره) هستند فقط به دلیل اینکه آرمان‌ها و اهداف شما به مقام معظم رهبری نزدیک است، در برابر دشمنان استقامت بیشتری دارید، یار و یاور محرومان و مستضعفان جامعه هستید و اهل هیچ گونه باند، حزب و جناح نیستید، در این مکان مقدس گرد هم آمدند تا حمایتشان را از شما اعلام کنند.

حسینی خطاب به جلیلی ابراز داشت: با جمعیتی که در مسجد امام خمینی (ره) گرد آمده است، پیمان ببندید که از ابتدا تا پایان دولتتان با همین اهداف در مسیر تحقق اهداف و ارزش‌های اسلامی حرکت کنید.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیان می‌کنند بنده انقلابی‌ام، اظهار داشت: ما به رئیس جمهور انقلابی نیاز داریم که یار و یاور رهبری در برطرف کردن مشکلات باشد و این هدف را در وجود شما می‌بینیم که امیدواریم با فداکاری و همت والا آن را محقق کنید.

در ادامه این مراسم سعید جلیلی با استقبال بی‌نظیر مردم قزوین سخنرانی کرد و گفت: بنده و ملت ایران برای تحقق اهداف و ارزش‌های اسلامی، به حرکت درآوردن کشور در مسیر پیشرفت و توسعه و عبور کردن از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان پیرو ولایت فقیه هستیم و از هر گونه زاویه و انحراف از رهبری به شدت خودداری می‌کنیم.

وی ابراز داشت: جمهوری اسلامی و شجره طیبه‌ای که به دست امام راحل (ره) 50 سال پیش کاشته شده، امروز تکثیر و تنومند شده و می‌تواند در جهان مظهر یک الگوی پیشرفت و مقاومت باشد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: ما باید الگوی تمدن و آرمان‌های اسلامی را که داریم برای رسیدن به پیشرفت به دنیا معرفی کنیم، به نظر من برای تحقق این هدف، قزوین کافی است چراکه این شهر الگوهای اسلامی مانند شهیدان بابایی، رجایی و ابوترابی دارد.

این مسئول اظهار داشت: شهید سرلشگر خلبان بابایی، شهید رجایی و مرحوم آزاده حجت‌الاسلام ابوترابی سه الگوی بی‌نظیر در تبعیت از ولایت فقیه، عدالت‌خواهی، ساده‌زیستی و خدمت‌‌گزاری به مردم هستند.

جلیلی عنوان کرد: شهید سرلشگر خلبان بابایی، شهید رجایی و مرحوم آزاده حجت‌الاسلام ابوترابی نشان دادند در تبعیت از ولایت فقیه در اوج قله‌ها هستند چراکه هر یک از این شهدا که در مقامات ارشد لشگری و کشور بودند ولی هیچ‌گاه افراد مستضعف جامعه را فراموش نکردند و در راستای خدمت‌گزاری به آنان تلاش کردند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: برقراری ارتباط بالاترین مسئولیت کشوری مانند شهید بابایی و رجایی با پایین‌ترین طبقات اجتماعی الگوهایی هستند که باید از آنان برای رسیدن به آرمان‌های اسلامی الگوبرداری کرد.

وی متذکر شد: ابوترابی زندان دشمن را تبدیل به مدرسه کرد، رجایی بعد از یک هفته گرفتن مسئولیت در برابر اشغال چهار استان توسط دشمن با قدرت و صلابت می‌ایستد و بابایی در مبارزه با دشمن موفقیت‌هایی به دست می‌آورد که چشم دشمن به او حیرت زده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز از یک اندیشه و یک رویکرد صحبت می‌کنیم این باور مبنی بر شواهد زنده ماست، ابراز داشت: خاطرات شهیدان رجایی، بابایی و ابوترابی الگویی است که می‌تواند به پیشرفت ما کمک کند و این جز با گفتمان ناب اسلامی محقق نمی‌شود.

جلیلی ادامه داد: در 34 سال بعد از انقلاب اسلامی اثبات شده که گفتمان ناب اسلامی با کمک توده‌های مردم جلو می‌رود و البته این مطلب فقط تعبیر من نیست حتی بنده در جلسه‌ای که با آیت‌الله جوادی آملی داشتم و ایشان نیز فرمودند که پشتیبانان دین توده‌های مردمی هستند و این مطلب عین نهج‌البلاغه در فرمایش امام علی (ع) به مالک اشتر است و نکند که برای رضایت افراد خاص رضایت توده‌های مردمی را فراموش کنی.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: ما معتقدیم اگر بخواهیم پیشرفت در کشور شکل بگیرد، باید هیچ‌کس کوچکترین زاویه‌ای از نظام نگیرد تا این هدف محقق شود.

وی بیان کرد: ما گفتمان ناب اسلامی را در دنیا با عمل به چارچوب اسلام ناب و آموزه‌های دینی و رهبری در رفتار حکومت محقق می‌کنیم.

جلیلی با اشاره به اینکه قزوین ظرفیت‌هایی برای تبدیل شدن به قطب کشاورزی و صنعتی دارد، عنوان کرد: متأسفانه اکنون این استان برای تحقق این هدف فاصله دارد که علت اصلی آن را می‌توان عدم حمایت از تولید ملی و تورم در کشور دانست.

این مسئول با بیان اینکه رئیس جمهور که در رأس قوه مقننه قرار دارد باید ساختار اجرایی و اداری کشور را به نحوی مدیریت کند که ظرفیت‌های آحاد جامعه در چارچوب حکومتی شکوفا شود، ابراز داشت: ظرفیت‌های بسیاری در کشور ما وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان پیشرفت و توسعه را رونق داد و با برنامه‌ریزی و مدیریت نه تنها جوان دنبال کار باشد بلکه به کارآفرین هم تبدیل شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: دستگاه دولتی با برنامه‌ریزی و مدیریت باید بتواند از ظرفیت‌های کشاورزی، فرهنگی،‌ علمی و صنعتی به بهترین شکل استفاده کند تا او را به جلو ببرد.

جلیلی با بیان اینکه مقامات رسمی آمریکا اعلام کردند که قدرت ایران در دنیا انکارناپذیر است، ابراز داشت: تحقق این اعتراف دشمن به دلیل وجود اسلام ناب، امام و رهبری و پشتوانه ملت ایران است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اکنون ما در موقعیت خیبر هستیم نه شعب ابی‌طالب»، اذعان داشت: امیدواریم با توجه و عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مسیر پیشرفت کشور با قوت و شدت ادامه یابد به شرط اینکه هیچ یک از ما از رهبری زاویه نگیریم و پیرو ولایت فقیه باشیم.

============

گزارش از زهرا محبی

============

انتهای پیام/77009/ب40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول