اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-138

فیاضی: جلیلی می‌تواند نابسامانی‌های اقتصادی را برطرف کند

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران گفت: جلیلی چون متعهد است می‌تواند نابسامانی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را برطرف کند.

فیاضی: جلیلی می‌تواند نابسامانی‌های اقتصادی را برطرف کند

عبدالوحید فیاضی در حاشیه افتتاح ستاد مردمی انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعد از رد صلاحیت گزینه دولت آیا جلیلی گزینه‌ای برای دولت است، اظهار داشت: بازار حرف، حدیث، شایعه‌سازی و تخریب فراوان است و الان نیز به اوجش رسید.

وی ادامه داد: این حرف‌ها را دو روزی است می‌شنوم که گزینه احمدی‌نژاد جلیلی است، این حرف‌ها درست نیست و برای این حرفم دلیل دارم.

فیاضی در پاسخ به سوال بعدی مبنی بر اینکه سکوت معنادار احمدی‌نژاد بعد از رد صلاحیت گزینه دولت این حس را در ذهن مردم و برخی سیاسیون به وجود آورده است که جلیلی گزینه موردنظر دولت است و دیگر از گزینه دولت دفاع نمی‌کند، گفت: دلیل سکوت احمدی‌نژاد را نمی‌دانم ولی رهبری از تمکین رد صلاحیت‌ها تشکر کردند و ممکن است احمدی‌نژاد به تناسب این تمکین کوتاه آمده است.

وی در توضیح سخنانش اضافه کرد: چرا جلیلی متهم می‌شود به اینکه ایشان از نظر موجی که در کشور راه انداختند قابل توجه است و چهره خاص ایشان در دیپلماتیک هسته‌ای و نیز لطافت ویژه‌ای که در نهاد این فرد است می‌تواند در جامعه نفوذ کند.

فیاضی در ادامه یادآور شد: یکی دیگر از عواملی که سبب این اتهام به جلیلی شد تشابه گفتمان ایشان با احمدی‌نژاد است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس اظهار داشت: تشابه گفتمانی احمدی‌نژاد با جلیلی زیاد است، این در حالی است که جلیلی تاکید کردند چیزی را با ولایت‌مداری عوض نمی‌کنم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی در سال 84، احمدی‌نژاد بود، افزود: الان جلیلی پرچمدار انقلاب اسلامی است و این اعلام موضوع نشان می‌دهد هر کسی پرچمدار این گفتمان باشد را تایید می‌کنیم.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تنها، داشتن گفتمان انقلاب و ولایت‌مداری سبب بهبودی اوضاع کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: هر کس ولایتمدار باشد مصالح مملکت را تشخیص می‌دهد، جلیلی چون متعهد است در خودش دید که می‌تواند نابسامانی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را جمع و جور کند.

وی متذکر شد: فرد ولایتمدار باید متخصص هم باشد.

فیاضی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رقیب جلیلی را چه کسی می‌دانید، پاسخ داد: هر دو سه تا هم‌سطح هستند.

رئیس ستاد حیات طیبه در مازندران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ستاد انتخابات جلیلی در مازندران آنهم در ساختمان پزشکان چه سنخیتی دارد، گفت: اینجا دفتر مرکزی است و ستاد در یکی از همین خیابان‌هاست.

فیاضی در پاسخ به آخرین سوال که هزینه‌های این ستاد در مازندران چگونه و از چه منابعی تامین می‌شود، اظهار داشت: هزینه‌ها خودجوش است، بنا نیست کمک مالی شود، در ستاد گفتمان انقلاب اسلامی خودگردانی است.

انتهای پیام/86006/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول