اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائمشهر خبر داد

برگزاری طرح ساحل سالم و پارک پاک در قائمشهر

فرمانده سپاه قائمشهر از برگزاری طرح پارک پاک در تابستان امسال در پارک سراج قائمشهر خبر داد.

برگزاری طرح ساحل سالم و پارک پاک در قائمشهر

علی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائمشهر اظهار داشت: طرح ساحل سالم و پارک پاک با محوریت شهید فرهنگی سپاه اسلام «شهید موسی رجبی» شب‌های تابستان، همزمان با دیگر شهرهای استان مازندران در پارک سراج قائمشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در سال گذشته از ادامه اجرای آن از 30 تیر تا آخرین هفته شهریور خبر داد و افزود: در چند سال اخیر تمایل خانواده‌ها به سمت پارک‌ها به علت وجود برخی مسائل کمتر شده که اجرای این طرح در پارک سراج قائمشهر با هدف توجه به تهدیدهای پنج‌گانه همچون تهدید ماهواره، طلاق، اعتیاد، فرقه‌های ضاله و بدحجابی با اجرای الگوی تفریحات سالم و استفاده گسترده از فرصت پارک برای مقابله با این تهدیدها و آسیب‌ها اجرایی می‌شود.

 رمضانی تصریح کرد: در همین راستا، استفاده صحیح از این مناطق با حفظ حریم‌های الهی و احترام به ارزش‌های دینی و اخلاقی که مردم را در طول سالیان دراز در میدان‌های سخت استوار نگه داشت برگزاری چنین طرحی در مازندران اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه جاذبه‌های طبیعی و گردشگری قائمشهر و جاده مواصلاتی که از این شهر می‌گذرد، پارک سراج قائمشهر را مکان مناسبی برای سکونت مسافران دانست و تاکید کرد: در زمان اجرای طرح، بستر تفریحی سالم اسلامی، ایرانی برای مسافران و همشهریان فراهم می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر یادآور شد: قرار است پنج محور تهدید در قالب برنامه‌های مذهبی، هنری، فرهنگی، علمی، آموزش، ورزشی، اقتصادی و فضای مجازی در پارک سراج اجرایی شود.

رمضانی برنامه‌های مذهبی را شامل اجرای برگزاری محفل انس با قرآن ادعیه، مناجات و مشاوره‌های دینی و احیای نماز، برنامه‌های فرهنگی،اجرای جنگ شادی، مهد پارک، رادیو پارک، برگزاری ضیافت ساحلی افطاردهی در یکی از شب‌های ماه مبارک رمضان، سینما پارک، ایستگاه هنر نقاشی و خطاطی زنده، پارک نت و سامانه پیامکی، ایستگاه بلوتوث با پیام‌های معنوی و نیز برگزاری مسابقات خانوادگی اعلام کرد.

وی برگزاری بازارچه‌های سنتی در قالب هنرهای تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب و نمایشگاه و فروشگاه کتاب با معرفی دستاوردهای علمی جوانان و معرفی کتاب با محوریت نویسندگان شهرستان قائمشهر را علاوه بر بعد فرهنگی از برنامه‌های اقتصادی طرح با هدف راه‌اندازی مکان‌های سالم با اقتصاد سالم ذکر کرد.

به گزارش فارس، این برنامه‌ها در سه روز پایانی هفته از آخر تیر تا روزهای پایانی شهریور ماه جاری از ساعت 18 لغایت 23 شب اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/86008/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول