اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق هیئت قایقرانی کردستان:

دوری از حاشیه‌ها اولویت مسئولان آینده باشد/ مشکل اساسی نبود تعامل است

رئیس سابق هیئت قایقرانی استان کردستان با اشاره به وجود حاشیه‌های فراوان در این ورزش، دوری از این حواشی را مهم‌ترین وظیفه رئیس آینده هیئت عنوان کرد.

دوری از حاشیه‌ها اولویت مسئولان آینده باشد/ مشکل اساسی نبود تعامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود قادرمرزی شامگاه شنبه در آئین تودیع خود و معارفه سرپرست جدید هیئت قایقرانی کردستان با یادآوری دوران آغاز به کار خود در این سمت گفت: زمانی که سکان هدایت قایقرانی را در اختیار گرفتم وضعیت نامناسبی بر فعالان این ورزش در استان حاکم بود.

وی با تأکید بر اینکه به مسائل حاشیه‌ای علاقه ندارم افزود: در آن دوره برخی تضادها بین دوستان وجود داشت که تلاش خود را بر روی رفع این مشکلات متمرکز کردم و تا مدتی شرایط مناسبی بر این رشته حاکم بود.

رئیس سابق هیئت قایقرانی کردستان با تأکید بر اینکه این وضعیت بسامان دیری نپائید خاطرنشان کرد: به علت بروز مشکلات مالی مجددا با حواشی درگیر شدیم به طوریکه یکی از پیمانکاران طلبی 15 میلیون تومانی از هیئت داشت، هرچند خوش‌بختانه قضیه با پرداخت 8 میلیون تومان حل و فصل شد.

قادرمرزی با اشاره به تلاطم موجود در قایقرانی کردستان، تلاش برای حل مشکلات و دوری از حواشی را جزو سرفصل‌ها و الزامات کاری رئیس آینده هیئت قایقرانی استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی هیئت نه بحث مالی بلکه نبود تعامل و هماهنگی‌های لازم است، خاطر نشان کرد: اگر این مشکلات حل نشود با بحران بزرگ‌تری نیز مواجه خواهیم شد.

رئیس سابق هیئت قایقرانی کردستان علت کناره‌گیری خود از این سمت را سرخوردگی از حاشیه‌ها و مشکلات فراوان در خصوص ساماندهی این رشته عنوان کرد و افزود: زمانی که فردی توانایی کار با این شرایط را در خود نمی‌بیند باید کنار برود.

قادرمرزی با بیان اینکه قایقرانی در همه‌جا با حواشی درگیر است تصریح کرد: البته این حاشیه‌ها در کردستان نمود پررنگ‌تری دارد.

وی با اشاره به انتصاب سرپرست جدید هیئت ابراز امیدواری کرد با این اتفاق شاهد درخشش قایقرانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

رئیس سابق هیئت قایقرانی کردستان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مسئول بعدی هیئت خاطر نشان کرد: آماده هرگونه همکاری و مشورت برای حل و فصل دائمی مشکلات قایقرانی کردستان هستم.

انتهای پیام/79012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول