اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با فارس:

اخلاق سیاسی اولویت مناظره‌کنندگان باشد/ نگران مناظره‌ها نیستم

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری استان خراسان‌رضوی گفت: مناظره‌کنندگان باید اخلاق و منش سیاسی را در اولویت خود قرار دهند.

اخلاق سیاسی اولویت مناظره‌کنندگان باشد/ نگران مناظره‌ها نیستم

جواد آرین‌منش در گفت‌وگوی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد اظهار کرد: هدف از مناظره در واقع آشنایی با دیدگاه‌های کاندیداها و تشخیص قدرت تصمیم‌گیری و اشراف آنها بر مسائل است.

وی افزود: اگر مناظره را به مفهوم تخریب شخصیت یکدیگر بدانیم این خلاف اخلاق و اسلام است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی با بیان اینکه امسال ترکیب کاندیداها به شکلی است که مشی آنها تخریب همدیگر نیست؛ تصریح کرد: اثبات خود کاندیداها بر تخریب یکدیگر اولویت دارد، لذا من نگران مناظره‌ها نیستم.

وی خاطرنشان کرد: بنده معتقدم تا جایی که ممکن است باید شور انتخاباتی را بالا ببریم تا حضور حداکثری را شاهد باشیم.

وی حضور آحاد مردم را در صحنه انتخابات نیروی محرک شور سیاسی و خلق حماسه بزرگ دانست و تاکید کرد: کاندیداها با حضور خود به وظیفه‌شان عمل کردند و ناظران شورای نگهبان و مجریان انتخابات رسالت خودشان را با احراز صلاحیت‌ها انجام دادند.

آرین‌منش با بیان اینکه هر طیف وظیفه‌ای در ایجاد حماسه سیاسی دارد بیان کرد: هم اکنون وظیفه و رسالت رسانه‌ها و آحاد ملت است که اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام مردم سالاری دینی را به عنوان یک گفتمان غالب در آورند تا نتیجه آن که همان حماسه سیاسی است محقق شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی با اشاره به هجمه‌ها و تبلیغات رسانه‌های خارجی علیه ایران گفت: در هر شرایطی باید تخریب رسانه‌های غرب را مفروض بداریم چون آنها هرگز منافع نظام اسلامی مد نظرشان نیست.

آرین‌منش خاطرنشان کرد: رسانه‌های غرب تلاش می‌کنند که انتخابات را به چالش بکشند، تنش در انتخابات و نیامدن مردم خواست آنهاست، اما ملت ایران با بصیرت و آگاهی، هر حرکت رسانه‌های خارجی را رصد و خلاف آن عمل می‌کنند.

انتهای پیام/70004/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول