اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-141

تیموری: ستاد جوانان رضایی در مازندران آغاز به کار کرد

رئیس ستاد جوانان محسن رضایی در استان مازندران گفت: فعالیت‌های اجرایی ستاد جوانان محسن رضایی در مازندران آغاز شد.

تیموری: ستاد جوانان رضایی در مازندران آغاز به کار کرد

اردشیر تیموری در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پس از رایزنی‌های گسترده و ارزیابی گزینه‌های مختلف در شهرهای مختلف استان، اعضای شورای مرکزی، رؤسای ستادهای شهرستانی، رؤسای پهنه استان و اعضای شورای بانوان ستاد جوانان استان تعیین شده و احکام آنها از سوی ستاد جوانان مرکزی کشور صادر شد.

رئیس ستاد جوانان محسن رضایی افزود: رؤسای ستادهای شهرستانی زیر نظر رؤسای پهنه در سه منطقه غربی، مرکزی و شرقی استان به فعالیت پرداخته و اقدام به فعالیت‌های فرهنگی، اجرایی و تبلیغاتی در شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های شهرستان‌های خود در راستای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تعامل مستقیم رؤسای ستادهای شهرستانی با رؤسای پهنه در انجام فعالیت‌ها یادآور شد: رؤسای پهنه‌های سه‌گانه در مناطق غربی، مرکزی و شرقی استان نیز زیر نظر شورای مرکزی ستاد جوانان استان فعالیت کرده و رابط میان شهرستان‌ها و استان خواهند بود.

تیموری همچنین افزود: شورای بانوان ستاد جوانان استان با عضویت پنج نفر از بانوان دانش‌آموخته و جوان استان در هسته مرکزی تشکیل شد.

رئیس ستاد جوانان محسن رضایی در مازندران اظهار داشت: راه‌اندازی کمیته‌های صنفی در شورای بانوان استان و عضوگیری در کمیته‌های پنج گانه متشکل از کمیته‌های هنرمندان، ورزشکاران، بازاریان، دانشجویان و دانش‌پیشگان که مجموعه‌ای از فعالان اصناف مختلف همچون وکلا، پرستاران، پزشکان، مهندسان، اساتید، معلمان و ... را در بر می‌گیرد از هفته گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی در پایان از جوانان استان مازندران برای حضور فعال در ستادهای جوانان محسن رضایی در شهرهای مختلف استان دعوت کرده و بر نقش مؤثر جوانان مازندران در سرنوشت انتخابات تأکید کرد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول