اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع):

150 بسیجی از فردیس تا مرقد مطهر را پیاده طی می‌کنند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) استان البرز گفت: 150 بسیجی فاصله شهر فردیس تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) را پیاده طی می‌کنند.

150 بسیجی از فردیس تا مرقد مطهر را پیاده طی می‌کنند

سلیمان شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از هفته‌های قبل جامعه بسیجی منطقه فردیس خود را آماده برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری 14 و 15 خرداد کرده و برای این مهم طرح‌های ویژه‌ای در دست اجرا داریم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها حرکت کاروان عاشقان ولایت به صورت پیاده از فردیس به مرقد مطهر است که در آن 150 بسیجی خواهر و برادر صبح روز سیزدهم خرداد به سمت حرم امام (ره) حرکت کرده و با حضور در مرقد در مراسم سوگواری 14 و 15 خرداد شرکت می‌کنند.

اعزام کاروان‌های سوگواری از فردیس

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین در قالب کاروان‌های سوگواری تعداد یک هزار نفر از شهروندان فردیس ساماندهی شده و در روز 14 خرداد برای شرکت در مراسم سوگواری رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) به سمت مرقد امام (ره) اعزام خواهند شد.

شکری افزود: این افراد در قالب 125 کاروان و به وسیله اتوبوس به حرم امام شهدا (ره) عازم شده و پس از شرکت در مراسم سوگواری به فردیس باز می‌گردند.

مردم فردیس امسال پذیرای بیش از 8 هزار زائر امام (ره) هستند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) استان البرز افزود: در طول برگزاری مراسم سوگواری رحلت جانگداز امام خمینی (ره) مردم شهرستان فردیس پذیرایی و اسکان بیش از 8 هزار زائر امام (ره) را نیز بر عهده دارند که تمهیدات لازم برای تحقق این امر فراهم شده است.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال ما افتخار پذیرایی از یک هزار و 200 زائر حرم مطهر که از مردم شریف آذربایجان شرقی هستند را بر عهده داریم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) استان البرز ادامه داد: این تعداد از زائران در زمان حرکت به سمت حرم مطهر یک شب میهمان مردم فردیس خواهند بود.

شکری افزود: همچنین افتخار پذیرایی بیش از 7 هزار نفر از سوگواران استان زنجان را هم بر عهده داریم که کاروان‌های استان فوق روز 14 خرداد وارد فردیس شده و پس از توقف کوتاه به سمت حرم مطهر عازم خواهند شد.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ولایی شهر فردیس امسال با حضور گسترده در مراسم سوگواری 14 و 15 خرداد بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول