اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فولاد خوزستان:

اردوی آمادگی فولاد در آلمان و مجارستان لغو شد

سرپرست فولاد خوزستان گفت: قرار بر این بود که در کشور آلمان اردو برقرار کنیم اما به دلیل عدم امکانات رفاهی در محل کمپ مورد نظر از حضور در آنجا صرف نظر کردیم.

اردوی آمادگی فولاد در آلمان و مجارستان لغو شد

حسین ابن‌قاسم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به دنبال لغو اردو در آلمان قصد داشتیم اردوی خود را در مجارستان برگزار کنیم اما با توجه به شرایط جوی آن منطقه و بارندگی‌های شدید این اردو را لغو کردیم.

وی با بیان این که سعی کردیم اردوی آماده‌سازی خود را در داخل کشور دایر کنیم افزود: مرحله اول اردوی ما از روز 17 خردادماه در بروجرد آغاز و تا روز 27 ادامه خواهد داشت.

سرپرست تیم فولاد خوزستان ادامه داد: همچنین مرحله دوم اردو خود را پس از بازگشت به اهواز از روز 30 خردادماه در سرعین اردبیل استارت خواهیم زد.

سرپرست سرخ پوشان اهوازی در خصوص لیست مازاد بازیکنان این تیم برای فصل آینده گفت: تاکنون که با شما صحبت می‌کنم هیچ لیستی اعلام نشده است و اگر اسمی عنوان می‌شود تنها در حد یک شایعه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر با چند بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن برزیلی در پست هافبک تهاجمی که حضور آن در تیم تقریباً قطعی شده در حال مذاکره هستیم و تا چند روز آینده نتیجه آن اعلام می‌شود.

ابن قاسم با اشاره به این که حسین فرکی برای یک فصل دیگر با تیم قرارداد امضا کرده است عنوان کرد: سجادی و خداداد که هر دو جز کادر فنی تیم در سال گذشته بودند به همراه حسین فرکی قراردادشان را سفید امضا کردند.

انتهای پیام/2329‌/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول