اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس:

دولت آینده تعامل میان قوا را مدنظر قرار دهد

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل میان قوای سه گانه از جمله مهم‌ترین مسائلی است که دولت آینده باید مد نظر قرار دهد چرا که اختلاف این قوا علاوه بر ضعف کشور خستگی مردم و امیدواری دشمن را در پی دارد.

دولت آینده تعامل میان قوا را مدنظر قرار دهد

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره نقاط ضعف و قوت دولت قبلی که باید مورد توجه رئیس‌جمهور آینده قرار بگیرد، اظهار کرد: رئیس‌جمهورهای آینده هر کدام نقاط ضعف و قوتی داشتند که باید مدنظر رئیس‌جمهور آینده قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آینده لازم است فضایی آرام در میان سه قوه ایجاد کند، تاکید کرد: زمانی که میان سه قوه تنش ایجاد شود در نهایت خستگی مردم و امیدواری دشمن را در پی دارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای تصریح کرد: تنش میان مجلس و دولت مشکلاتی را در کشور ایجاد و آرامش داخلی را بر هم می‌زند و انرژی نیروهای کشور به جای اینکه صرف برطرف کردن مشکلات کشور شود در این نزاع‌ها به هدر می‌رود.

وی اضافه کرد: بنابراین لازم است در دولت آینده تعامل بیشتر میان دولت، مجلس و قوه قضائیه را شاهد باشیم تا با همراهی، همیاری و همفکری با یکدیگر بتوانند در راستای رفع مشکلات کشور قدم بردارند.

ابوترابی تاکید کرد: بنابراین مهم‌ترین انتظار مردم از رئیس‌جمهور آینده ایجاد اقتدار در سطح بین‌المللی و آرامش در سطح کشور است.

انتهای پیام/63008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول