اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

سیاست ما سازش در مقابل دشمن نیست

امام جمعه حاجی آباد گفت: گفتمان و سیاست ما کرنش و سازش در مقابل دشمن نیست، بلکه ایستادگی و مقاومت است.

سیاست ما سازش در مقابل دشمن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن انتقاد از سخنان اخیر یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در تعامل با دشمنان اظهار داشت: گفتمان ما گفتمان عزت و ایستادگی در برابر دشمن است، چرا که تجربه نشان داده پیشرفت‌های ما از همین گفتمان صورت گرفته و هر جا که امتیازی دادیم، دشمن جلو کشیده است. 

وی با اشاره به خروجی گفتمان سازش و خروجی مقاومت بیان داشت: با مقایسه این خروجی‌ها می‌بینیم که حکام قاجار با سازش‌هایی که داشتند، معاهدات ننگینی منعقد کردند یا در دولت‌های قبلی که فعالیت‌های هسته‌ای تعلیق کردند، دشمن اجازه فعال کردن حتی پنج سانتریفوژ بما ندادند، ولی با ورود رهبری و ایستادگی و مقاومت در حال حاضر 25 سانتریفوژ فعال داریم.

مختاری ادامه داد: آقای کاندیدایی که می‌گویی می‌خواهیم با آمریکا تنش‌زدایی کنیم، از این گفتار برای خودتان دوست انتخاب نکنید، دشمن آرامش و آسایش شما را دوست ندارد، رمز پیروزی و پیشرفت ما مقاومت بوده و نباید این گفتمان تغییر کند. 

خطیب جمعه حاجی آباد در بخش دیگری از سخنانش امام راحل را بنده خالص خدا دانست و افزود: امام حاکم بر قلب مردم بود و با تمام وجود مردم به ساحت امام ارادت داشتند که این ارادت برگرفته از بندگی امام در برابر خداوند بود.

وی افزود: امروز کشورهای اسلامی با اقتدا به امام در مقابل استکبار ایستاده‌اند و گفتمان مقاومت و ایستادگی امام یک گفتمان فرا ملی در عرصه جهان اسلام و بشریت شده است.

انتهای پیام/88002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول