اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صحنه:

مسئولان به مطالبات و مشکلات مردم صحنه توجه کنند

امام جمعه شهرستان صحنه به مشکلات و مطالبات مردم شهرستان صحنه اشاره کرد و خواستار توجه استاندار کرمانشاه و مسئولان به این موضوعات شد.

مسئولان به مطالبات و مشکلات مردم صحنه توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از صحنه، حجت‌الاسلام احمد زارعی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه اظهار داشت: اسناد مالکیت در شهرستان صحنه با مشکلاتی مواجه است که از استاندار کرمانشاه خواستار رفع این مشکلات هستیم.

زارعی ادامه داد: در شهرستان صحنه تنها چهار مسجد وجود دارد که به‌ازای هر هشت هزار نفر، فقط یک مسجد وجود دارد.

به گفته امام جمعه شهرستان صحنه، در شهرک امام رضا (ع) شهرستان صحنه، مسجدی بنا شده و تاکنون به‌دلیل مشکلات اعتباری، تکمیل نشده است.

وی تاکید کرد: آنتن دیجیتال از مطالبات مردم در این شهرستان است و با توجه به برنامه‌های ماهواره و اهداف شومی که در جنگ نرم با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، باید این خواسته مردم و استفاده از برنامه‌های تلویزیونی مناسب برآورده شود.

امام جمعه شهرستان صحنه به مشکل اعتباری بیمارستان معاون و کوچه مسجد جامع اشاره کرد و بیان داشت: دو حوزه علمیه در این شهرستان وجود دارد که نیازمند تجهیز هستند. 

زارعی خاطر نشان کرد: احداث دفتر امام جمعه، احداث مصلی شهر، احداث مسجد جامع و مزار شهدای گمنام از خواسته‌های مردم شهرستان صحنه است که باید مسئولان بدان توجه کنند.

*تمام دستگاه‌ها و عوامل اجرایی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه را دارند

فرماندار شهرستان صحنه نیز در این جلسه گفت: اقدامات خوبی برای حضور مردم در انتخابات انجام شده و تمام دستگاه‌ها و عوامل اجرایی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه را دارند.

رسول مجد با بیان اینکه منتظر شنیدن زنگ برگزاری انتخابات هستیم، از فراهم‌ شدن مقدمات برگزاری برنامه‌های سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

مجد در بخش دیگری از سخنانش به مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در دور اول، چهارده مصوبه وجود داشته که سیزده مصوبه انجام شده و از سیزده مصوبه دور دوم، پنج مصوبه انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: از 10 مصوبه دور سوم سفرها، هیچ‌کدام انجام نشده و 6 مورد در دست اجراست.

انتهای پیام/2700/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول