اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

وصیتنامه امام سرلوحه کارها قرار گیرد

امام جمعه شیروان تاکید کرد: وصیتنامه امام خمینی (ره) باید همواره سرلوحه کارها قرار گیرد.

وصیتنامه امام سرلوحه کارها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شیروان در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: عملی کردن وصیت‌نامه امام در تمام امور ضروری است.

وی محافظت از انقلاب اسلامی را میراث ارزشمند امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: حضور گسترده در انتخابات و مشارکت چشمگیر از جمله توصیه‌های امام راحل بوده است؛ از این رو باید در انتخابات پیش‌رو این خواست امام و رهبری از سوی مردم محقق شود.

خطیب جمعه شیروان اظهار کرد: اکنون در شرایطی به بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نزدیک می‌شویم که طی این مدت مقام معظم رهبری ناخدای کشتی انقلاب ما را از تمام فتنه‌ها، توطئه‌ها و گردنه‌های سخت عبور داده‌اند و الگوی زیبای مدیریت دینی و فقهی را به نمایش گذاشته‌اند.

وی گفت: بی‌گمان عبور از تمامی این مشکلات مرهون تدبیر و درایت رهبر انقلاب اسلامی بوده و نظام اسلامی با اقتدار تمام مقابل دشمن ایستاده است.

امام جمعه شیروان یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها در مقطع کنونی را بازشناسی خط امام دانست و گفت: بازشناسی خط و راه امام در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باعث توسعه و پیشرفت نظام اسلامی خواهد شد.

وی همچنین سالروز 15 خرداد را با عنوان نجات امت اسلامی از یوغ رژیم شاهنشاهی مورد اشاره قرار داد و گفت: این روز در واقع روز تولد اسلام و مسلمانان بود که امت اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) مبارزات خود را علیه رژیم آغاز کردند.

امام جمعه شیروان اضافه کرد: در قیام 15 خرداد به پا خاستن حضرت امام خمینی (ره) و همراهی اقشار مختلف مردم باعث خلق یک حماسه بی‌نظیر شده که همواره در تاریخ ماندگار شده است.

خطیب جمعه شیروان با تاکید بر اینکه روزهای 14 و 15 خردادماه از روزهای تاریخی ایران اسلامی است ،خاطر‌نشان کرد: نباید هیچ‌گاه یاد این ایام فراموش شده یا کمرنگ شوند.

وی همچنین با برشمردن روز جهانی بدون دخانیات گفت: این زیبنده نیست که کشوری اسلامی سرمایه و ثروت خود را دود کرده و برخی افراد به جان و مال خود آسیب برسانند.

کوثری گفت: لازم است تا به سمت کشوری عاری از دخانیات حرکت کنیم تا جوانان نیز از خطرات مصرف دخانیات مصون بمانند.

انتهای پیام/63002/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول