اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان خبر داد

90 هزار تومان هزینه بدمینتون‌باز شدن کودکان اصفهانی

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: پایه‌های نخست، دوم و سوم ابتدایی می‌توانند با پرداخت 90 هزارتومان برای سه ماهه تابستان به فراگیری رشته بدمینتون بپردازند.

90 هزار تومان هزینه بدمینتون‌باز شدن کودکان اصفهانی

سروش اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امروز با برگزاری جلسه‌ای درصدد بررسی کردن تیم‌ها و مربیانی که قصد حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی استان را دارند، هستیم تا این تیم‌ها برنامه‌های خود را برای آمادگی هر چه بیشتر در این رقابت‌ها پیگیری کنند.

وی ادامه داد: رقابت‌های انتخابی بدمینتون قهرمانی استان به منظور شرکت در مسابقه‌های کشوری در تمام رده‌های سنی در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان با اشاره به طرح استعدادیابی در استان اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با تعطیلی مدارس از پایه‌های نخست، دوم و سوم ابتدایی به همراه خانواده‌هایشان دعوت می‌کنیم تا در پایگاه‌های در نظر گرفته شده برای استعداد‌یابی رشته بدمینتون شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که میزان هزینه‌های در نظر گرفته شده برای حضور دانش‌آموزان در این پایگاه‌ها به چه میزان است، افزود: دانش‌آموزان باید برای مدت سه ماه تابستان حدود 90 هزار تومان پرداخت کنند.

اسماعیلی همچنین تاکید کرد: هزینه برگزاری این کلاس‌ها برای افراد بزرگسال نیز 150 هزار تومان است.

وی با اشاره به بدمینتون بازان ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: شهرام و امید کرمی مشغول انجام رقابت‌های خود در لیگ برتر هستند و تا زمانی که لیگ تمام نشده، اردوهای تیم ملی برای آنها برگزار نمی‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان با بیان اینکه با وجود مشکلات مالی نتوانسته‌ایم برخی از برنامه‌های خود را اجرا کنیم، گفت: امسال درصدد پیگیری برنامه‌های خود برای بدمینتون ساحلی با کمک شهرداری اصفهان هستیم.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول