اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری نخستین دوره مسابقات بدمینتون بزرگسالان در مشهد

رئیس هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات ماهانه بدمینتون در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن شهید فخار مشهد برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات بدمینتون بزرگسالان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، رسول اکبری اظهار داشت: در ابتدای امسال گسترش رشته ورزشی بدمینتون هدف هیئت قرار گرفت و مقرر شد به منظور استعدادیابی و غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان علاقمند، در هر ماه مسابقات ویژه‌ای برگزار شود.

وی افزود: مسابقات هر یک از رده‌های سنی به صورت ماهانه در سالن شهید فخار سجاد که یکی از استانداردترین سالن‌های ورزشی با شش زمین ویژه بدمینتون است، برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی ادامه داد: به منظور رعایت احترام و همچنین قرار داشتن دانش‌آموزان در فصل امتحانات، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزارکننده نخستین دوره این مسابقات هستند که روز 27 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.

اکبری گفت: این مسابقات در دو رده سنی 20 تا 30 سال و 30 سال به بالا برگزار می‌شود و علاقمندان حداکثر تا روز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه جاری، برای ثبت نام در این رقابت‌ها فرصت دارند.

وی با ثمربخش دانستن برگزاری این گونه رقابت‌ها، اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری شایسته این رقابت‌ها ضمن ارتقای سطح مهارت بدمینتون‌بازان خراسان رضوی، آمادگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بدمینتون نوجوانان قهرمانی کشور در مشهد را به دست آوریم.

انتهای پیام/70003/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول