اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال پیاپی صورت گرفت

حضور اردبیل در جمع 5 هیئت برتر شمشیربازی کشور

اردبیل برای پنجمین بار رتبه پنجم هیئت‌های برتر شمشیربازی کشور را از آن خود کرد.

حضور اردبیل در جمع 5 هیئت برتر شمشیربازی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شمشیربازی استان اردبیل، رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل اظهار داشت: با اعلام رسمی فدراسیون شمشیربازی برای سومین سال پیاپی هیئت شمشیربازی استان اردبیل در جمع پنج هیئت برتر کشور قرار گرفت.

هادی صباغی بیان داشت: براساس اعلام نتایج ارزیابی هیئت‌های شمشیربازی سراسر کشور در سال گذشته هیئت شمشیربازی استان اردبیل با کسب 671 امتیاز و کمترین اختلاف ممکن با هیئت چهارم، رتبه پنجم کشور را به دست آورد تا برای سومین سال پیاپی در جمع هیئت‌های برتر کشور قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بر این اساس استان‌های یزد، تهران، اصفهان و آذربایجان غربی به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب نمودند.

این مسئول اضافه کرد: هیئت شمشیربازی استان اردبیل در سال 89 رتبه چهارم و در سال‌های 90 و 91 رتبه پنجم را در جمع 31 استان کشور به دست آورده است این در حالی است که این هیئت در سال 86 رتبه 21، سال 87 در رتبه 11 و سال 88 در رتبه هشتم هیئت‌های شمشیربازی سراسر کشور قرار گرفته بود.

صباغی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام تیم‌های آقایان به جایزه بزرگ کشوری خبر داد و تصریح کرد: تیم‌های سابر و اپه شمشیربازی استان با 14 بازیکن و چهار همراه عازم مسابقات جایزه بزرگ بزرگسالان کشور شدند.

وی یادآور شد: مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ بزرگسالان کشور در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می‌شود و شمشیربازان اردبیلی در دو اسلحه سابر و اپه در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل نکات شاخص این اعزام را انتخاب بازیکنان نوجوان در اسلحه سابر و اعزام بالغ بر هفت بازیکن نوجوان و جوان در اسلحه اپه اعلام کرد و گفت: برابر اعلام کمیته فنی هیئت استان به منظور کسب تجربه و افزایش رنکینگ شمشیربازان استان انجام گرفته است.

صباغی به اسامی بازیکنان در این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و اذعان داشت: در اسلحه سابر آرمین نوری، میثم لاهوت، هادی نعیمی و رامین مختاری از اردبیل و رضا ابراهیمی از شهرستان نیر به مربیگری یوسف صادق‌زاده عازم مسابقه جایزه بزرگ بزرگسالان کشور شدند.

وی همچنین اعلام کرد: در اسلحه اپه نیز امیررضا کنعانی، فردین مجردآزاد، میلاد ابراهیمی حریری، امید فعال قیومی، امیر محمدرحیمی، سیدمحمد گرمرودی، شاهین عباس‌زاده، حسام عزیزپور از اردبیل و محمدرضا وثوقی از شهرستان نیر راهی این مسابقات شدند.

صباغی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تیم اپه‌کاران نیز به مربیگری صادق آرامش‌اصل و آیدین مجردآزاد و سرپرستی بابا محمودی به مسابقات اعزام شدند.

انتهای پیام/62003/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول