اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مازندران

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز تجارت برنج کشور آغاز شد

بزرگترین مرکز تجارت برنج کشور در قالب شهرک صنفی برنج‌فروشان در زمینی به مساحت 160هزار مترمربع در آمل کلنگ‌زنی شد.

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز تجارت برنج کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، قائم مقام شرکت تجارت برنج مازندران عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی شهرک صنفی برنج‌فروشان آمل با عنوان مرکز تجارت برنج مازندران با بیان اینکه این شرکت در ابتدا با سرمایه 50 میلیارد ریالی آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: در وهله نخست موفق به خرید زمینی به مساحت 160هزار مترمربع به مبلغ 50 میلیارد ریال شدیم و سپس برای اخذ مجوز اقدام به افزایش 20 میلیارد ریالی سرمایه شرکت کردیم.

اسماعیل یزدان‌پناه با اشاره به اینکه از امروز عملیات اجرایی مرکز تجارت برنج مازندران آغاز شده است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت مازندران در تولید برنج و نیاز به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه، ایجاد مرکزی برای نگهداری و توزیع صحیح برنج ضروری بود.

وی با اعلام اینکه این مرکز با مشارکت 400 نفر و در 400 واحد احداث می‌شود، افزود: این مرکز گنجایش نگهداری 50 هزار تن برنج را خواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه این مرکز مایه دلگرمی شالیکاران و مصرف‌کنندگان است، اظهار داشت: با ایجاد این مرکز دیگر کشاورزان دغدغه فروش را ندارند و به هر قیمتی که بخواهند می‌توانند محصول خود را عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در حذف واسطه‌های برنج موثر خواهد بود، یادآور شد: این مجموعه با تعامل با ادارات مربوطه قیمت را کنترل کرده و هرگونه افزایش قیمت بی‌ضابطه را از میان برخواهد داشت.

قائم مقام شرکت تجارت برنج مازندران با اعلام اینکه ایجاد شهرک صنفی در کاهش تردد کامیون‌ها و وانت‌بارها در مرکز شهر موثر خواهد بود، تصریح کرد: در این مرکز برای هزار نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در صورت تامین بودجه و اجرای حمایت‌های لازم ساخت این مرکز دو سال طول خواهد کشید، یادآور شد: برای احداث کامل این مجموعه نیاز به 35 میلیارد تومان اعتبار خواهد بود.

انتهای ‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول