اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

تبریز به لحاظ مسیرگشایی‌ به شهری در حال توسعه بدل شده/ 145 کیلومتر مسیرگشایی

شهردار تبریز گفت: در حال حاضر بیش از 145 کیلومتر مسیرگشایی در نقاط مختلف شهر تبریز از سوی شهرداری به مرحله اجرا درآمده و شهر تبریز به لحاظ مسیرگشایی‌های انجام یافته به شهری در حال توسعه بدل شده است.

تبریز به لحاظ مسیرگشایی‌ به شهری در حال توسعه بدل شده/ 145 کیلومتر مسیرگشایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران ارشد شهرداری با اشاره به اینکه امروز دیگر در بدنه مدیریت شهری تبریز و فضای زندگی شهری چیزی به نام تهدید و چالش مدیریتی به آن شکلی که در گذشته وجود داشت دیده نمی‌شود، افزود: امروزه شهر تبریز با همکاری و مشارکت عموم شهروندان و نیز تلاش شبانه روزی مدیران شهری به شهری با توسعه متوازن تبدیل شده است.

وی اجرای ده‌ها طرح بزرگ و کوچک مسیرگشایی در مناطق مختلف شهری را یکی از مصادیق و شاخص‌های توسعه یافتگی شهرها برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 145 کیلومتر مسیرگشایی در نقاط مختلف شهر تبریز از سوی شهرداری به مرحله اجرا درآمده و شهر تبریز به لحاظ مسیرگشایی‌های انجام یافته به شهری در حال توسعه بدل شده است.

به گفته شهردار تبریز افزایش سرانه فضای سبز شهری از 7 متر به 15 متر جنگل‌کاری ارتفاعات عون بن علی، آغاز مراحل تملک و احیای بافت‌های فرسوده شهری، بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل درون شهری از طریق توسعه زیرساخت‌های این بخش، اجرای ده‌ها پروژه و طرح عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، نهادینه‌سازی زیرساخت‌های رفاه، نشاط و سلامت اجتماعی و نیز تفریح از دیگر شاخص‌های توسعه تبریز به شمار می‌روند.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول