اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در جنوب کرمان ضروری است

مدیر دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی به ویژه رسانه‌ای، باید برنامه‌های صدا و سیما در جنوب کرمان با کیفیت بهتر ارائه و با راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال با این مشکل مقابله کنیم.

راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در جنوب کرمان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرامرز امیری ظهر امروز در همایش حماسه سیاسی نخبگان کانون‌های مساجد جنوب کرمان اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگی بین هنر و فرهنگ است، در شهرستان جیرفت با توجه به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقل شده اقدامات خوبی در بخش‌های فرهنگی در این مناطق انجام شده است.

وی افزود: در کانون‌های مساجد کارهای خوبی انجام شده از جمله طرح چهره به چهره قرآن که در این راستا 60 مربی فعالیت می‌کنند و 60 حلقه با حضور یک‌هزار و 200 دانش‌آموز تشکیل شده است.

امیری با اشاره به مشکلات فرهنگی در منطقه جنوب کرمان تصریح کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی به ویژه رسانه‌ای دشمنان و امکان دریافت امواج رادیویی و تلویزیونی کشورهای حاشیه خلیج فارس در مناطق جنوبی استان کرمان، می‌طلبد برنامه‌های صدا و سیما در این منطقه با کیفیت بهتر ارائه و با راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال با این مشکل فرهنگی مقابله کنیم.

به گزارش فارس، همایش حماسه سیاسی نخبگان کانون‌های مساجد جنوب کرمان با حضور امام جمعه جیرفت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و نخبگان کانون‌های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/80002/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول