اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92- 204

حسینی: افزایش حمایت از قالیباف در گلستان / شعار اعتدال قالیباف قلب‌ها را به هم نزدیک کرده است

رئیس ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در گلستان گفت: بر اساس رصد انجام گرفته از سطح استان و نظرسنجی‌های محلی، موج وسیعی از گرایش و اقبال عمومی به قالیباف در گلستان ایجاد شده است.

حسینی: افزایش حمایت از قالیباف در گلستان / شعار اعتدال قالیباف قلب‌ها را به هم نزدیک کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسن حسینی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: ‌مصاحبه‌های برنامه‌محور تبلیغاتی قالیباف و افزایش آگاهی مردم نسبت به شخصیت و برنامه‌های این نامزد انتخاباتی در افزایش این موج همراهی تاثیرگذار بوده است.

اقبال مردمی نسبت به قالیباف همچنان ادامه دارد

وی ادامه داد: ‌این رصد علمی از سوی کمیته سیاسی این ستاد انجام گرفته و بر این اساس رویکرد و اقبال مردمی به این نامزد جهادی و با برنامه همچنان رو به افزایش است. 

حسینی خاطرنشان کرد:‌ بی‌شک برنامه‌های اعلام شده توسط قالیباف بار دیگر طنین صلح و دوستی را بین تمامی دوستداران نظام و انقلاب متبلور ساخت و هیجان و امید را در رگ‌های عامه مردم به جریان انداخت.

دمیده شدن عطر وحدت و اعتدال از سوی قالیباف قلب‌ها را به هم نزدیک کرده است

وی با اشاره به استان گلستان به عنوان رنگین‌کمان قومیت‌ها، گرایش‌ها و آرایش‌های سیاسی تصریح کرد: ‌هر یک از این قومیت‌ها و گرایش‌های سیاسی با دمیده شدن عطر وحدت، اعتدال و همدلی از جانب قالیباف، از برنامه‌های جامع و کاربردی وی حمایت می‌کنند.

حسینی یادآور شد: موضع‌گیری عالمانه و به دور از حاشیه قالیباف و تاکید ایشان بر اینکه وحدت جوهره همه دوستی‌ها است، گفت: بار دیگر بر ریسمان وحدت همه قومیت‌ها و گرایش‌های سیاسی منطقه چنگ زد که امیدواریم نماد این وحدت در استقبال از این نامزد مردمی در گرگان متجلی شود.

وی با اشاره به نزدیکی ایام سالگرد جانگداز ارتحال امام (ره) افزود: حضور حماسی ملت در انتخابات پیش رو بیعت با روح آزادی خواه و بلند مرتبه امام (ره) است

قومیت‌ها برای نظام فرصت هستند نه تهدید

این فعال انتخاباتی تاکید کرد: ‌امروز باید به ندای رهبر معظم انقلاب، مبنی بر ایجاد حماسه سیاسی پاسخی در خور دهیم و با انتخاب اصلح که یک نامزد جهادی و سخت‌کوش است، انقلاب و نظام را بیمه کنیم.

حسینی با اشاره به جایگاه قومیت‌ها در برنامه قالیباف اضافه کرد:‌ در دیدگاه این نامزد انتخاباتی، قومیت‌ها یکی از فرصت‌های بی‌بدیل نظام اسلامی به حساب می‌آیند.

وی ادامه داد: قالیباف معتقد است: وقتی ما تصمیم‌گیری و مدیریت را به صورت متمرکز و بی‌توجه به خرد جمعی و ظرفیت‌های محلی انجام دهیم و تصور ‌کنیم هر آنچه تصمیم‌گیری می‌کنیم تنها برای یک موقعیت جغرافیایی است، آنگاه این نگاه به تهدیدی برای کشور تبدیل می‌شود.

لازمه عدالت پیشرفت است

حسینی تصریح کرد: بر این مبنا، باید باورمان باشد که قومیت‌ها یک فرصت برای پیشرفت کشور هستند و پیشرفت نیز ضرورتی اجتناب‌ناپذیر به شمار رفته و هر کس شعار عدالت بدهد ولی عدالت با پیشرفت همراه نباشد حتماً وعده عدالت نداده است؛ چون لازمه عدالت پیشرفت است.

وی با اشاره به نقش قوم ترکمن در هشت سال دفاع مقدس متذکر شد: وجود صدها شهید و جانباز در عرصه پیکار با دشمنان این مرز و بوم از این منطقه نشان داد که مردم این دیار به خاک میهن و از همه مهمتر به اسلام عشق می‌ورزند و از دادن هیچ هزینه‌ای در این مسیر ابا نمی‌کنند.

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان یادآور شد: اکنون نیز اعتقاد دارم، همان روحیات در برادران اهل تسنن ترکمن وجود دارد و با همین خصلت و حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو حماسه‌آفرینی می‌کنند.

افراط و تفریط به وحدت ملی ضربه می‌زند

حسینی با تاکید بر مشترکات دینی و میهنی افزود: همه ما ایرانی هستیم، مسلمان هستیم و دلمان برای این خاک و سرزمین می‌تپد و باید با تکیه بر این مشترکات برای یک هدف آن هم توسعه و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی یادآور شد:‌ همه با این نظر قالیباف هم باوریم که قومیت‌ها فرصت هستند و باید از این فرصت به عنوان یک ظرفیت بهره برد و از هرگونه افراط و تفریط و حرکت‌هایی که به دنبال اختلاف و تفرقه باشد، پرهیز کرد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول