اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مردمی جلیلی در استان اردبیل:

محبوبیت جلیلی عده‌ای را به وحشت انداخته است

رئیس ستاد مردمی سعید جلیلی در استان اردبیل گفت: محبوبیت و موقعیت ممتازی که سعید جلیلی کسب کرده است سبب شده تا عده‌ای تخریب و تبلیغات منفی علیه این نامزد ارزشی و انقلابی را آغاز کنند.

محبوبیت جلیلی عده‌ای را به وحشت انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حسن‌زاده نیاری صبح امروز در نشست با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: با ورود تمام سلایق و جریانات سیاسی، حزبی و گروهی فعال در کشور برای خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری و پر‌شور مردم به نظر می‌رسد 24 خرداد یک صحنه بی‌بدیل در وفاداری به انقلاب بروز و ظهور پیدا کند و مردم با انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا و ارزشی‌ترین و توانمند‌ترین نیرو بتوانند به دنبال خلق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را نیز رقم بزنند.

وی عنوان کرد: امروز شاهد رغبت و علاقمندی اقشار مختلف مردم اعم از روستایی و شهری، دانشگاهی، کسبه و بازاری، جوانان و فرهنگیان و تمام آحاد مردم در عرصه انتخابات هستیم که با جدیت تمام و برای دفاع از ارزش‌ها و داشته‌های خود به میدان آمده‌اند تا بار دیگر تمام حرکت‌های خبیثانه دشمن را نقش بر آب کرده و خنثی کنند.

رئیس ستاد مردمی سعید جلیلی در استان اردبیل افزود: در کمال احترام به تمام کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شده‌اند در عهده‌داری مسئولیت سنگین کشور، ما به مردان آزمون پس داده، با تجربه، مدیر و توانمند نیاز داریم که تمامی این شاخصه‌ها را می‌توان در سعید جلیلی یکجا مشاهده کرد چرا که این شخصیت‌ انقلابی و ارزشی با هدف ایجاد رفاه و آسایش و آرامش و امنیت روانی و اجتماعی و تحقق خواسته‌های به حق ملت بصیر و آگاه ایران وارد صحنه انتخابات شده است.

حسن‌زاده نیاری از فعالیت ستاد حمایت از سعید جلیلی در استان اردبیل و به تبع آن در مناطق مختلف شهرستان‌ها خبر داد و یادآور شد: ما یقین داریم که با اطلاع‌رسانی و معرفی شخصیت وارسته، توانمند و مدیریت خلاق می‌توان بهتر و بیشتر از هر زمان دیگر رغبت مردم را به حضور شخصیت وارسته سعید جلیلی فراهم کرد.

* جلیلی به بهره‌گیری از ظرفیت بی‌بدیل جوانان اعتقاد راسخ دارد

‌ وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سعید جلیلی به استان اردبیل سفر می‌کند تا دیدگاه‌های خود را به اطلاع مردم این استان برساند، تاکید کرد: رویکرد اصلی جلیلی در عرصه انتخابات توجه به اشتغال، رفع معضل بیکاری و گرفتاری‌های اقتصادی کشور است چراکه یقین داریم با مدیریت توانمند، صادقانه، متعهدانه و مخلصانه بسیاری از مشکلات اقتصادی فرا‌روی مردم با تدبیر و توانمندی این شخصیت انقلابی برطرف ‌می‌شود.

رئیس ستاد مردمی جلیلی در استان اردبیل گفت: جلیلی اعتقاد راسخ به بهره‌گیری از ظرفیت تمام استعدادها به ویژه جوانان خلاق و مبتکر دارد و در سایه تعامل با کشورهای مختلف در عین حفظ استقلال و ارتقای منزلت امنیتی و ارزشی سازنده می‌توان کشور را از این تنگنا بهتر و شایسته عبور داد تا دشمنان در آزار و اذیت این ملت جری‌تر نشوند.

حسن‌زاده نیاری ابراز داشت: ما معتقدیم با روی کار آمدن دولت جلیلی و استقبالی که مردم به این حرکت و خیز عظیم نشان می‌دهند مشکلات و نارسایی‌ها برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی با انتقاد از برخی بداخلاقی‌ها در عرصه انتخابات با هدف ضربه زدن به شخصیت موجه و مردمی برخی کاندیداها نظیر جلیلی تصریح کرد: به جهت موقعیت ممتاز و محبوبیت جلیلی عده‌ای می‌خواهند در کاهش این رغبت مردمی و محبوبیت دست به یکسری شایعات و دروغ‌پردازی‌هایی بزنند تا شاید زمینه عدم استقبال مردم به سمت این شخصیت دلسوز فراهم آید در حالی که خود جریان دولت نیز به شدت وابستگی جلیلی به جریان دولتی و انحرافی را رد کرده است.

* انتقاد شدید از برخی رسانه‌ها که جلیلی را به جریان انحرافی وابسته می‌کنند

رئیس ستاد مردمی جلیلی در استان اردبیل با بیان اینکه جلیلی از وابستگی به هر جریان انحرافی و فتنه و هر شخصیتی که بویی از این جریان‌ها بدهد پاک و مبری است، ادامه داد: بنده به شدت این وابستگی‌ها را تکذیب می‌کنم و معتقدم جلیلی شخصیتی ارزشی، ولایی، اصولگرا، متدین و متخصص است که کارنامه او نشان روشنی بر این ادعاست.

حسن‌زاده نیاری با انتقاد از برنامه و همایش جلیلی در اردبیل که بدون اطلاع ستاد مرکزی و داشتن مجوز قانونی برگزار شده و عده‌ای از رسانه‌ها اخبار آن را پوشش داده‌اند، افزود: بنده به شدت حمایت ستاد جلیلی را از برنامه برگزار شده در سالن حافظ اردبیل تکذیب می‌کنم و معتقدم متولیان برگزاری این برنامه هیچ سند و مدرک قانونی دال بر فعالیت در ستاد جلیلی را ندارند و خود‌سرانه اقدام به تدارک این برنامه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: عده‌ای از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها نیز در دام برنامه‌ریزان چنین حرکت‌هایی افتاده‌اند و با پوشش این برنامه و انعکاس آن که عده‌ای از اطرافیان جریان انحرافی در آن حاضر شده بودند به انتشار مطالبی پرداختند که قطعاً این موضوع قابل پیگیری بوده و منتشر‌کنندگان آن باید از مردم عذر‌خواهی کنند.

انتهای پیام/62003/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول