اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ سلیمی‌نمین در مشهد:

نمره جلیلی از دیگر کاندیداها بیشتر است / برخی قصد تخریب جلیلی را دارند

مدیر مرکز مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه نمره جلیلی از دیگر کاندیداها بیشتر است، گفت: برخی از اقبال عمومی جلیلی قصد منفعت‌جویی دارند و در این مسیر احساس می‌شود با نزدیک‌شدن به وی قصد فرصت‌طلبی و یا تخریب وی را دارند.

نمره جلیلی از دیگر کاندیداها بیشتر است / برخی قصد تخریب جلیلی را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس سلیمی‌نمین صبح امروز در جمع اعضای ستاد مرکزی جلیلی در محل دفتر این ستاد اظهار کرد: باید زمینه تحقق خلق حماسه سیاسی را در فضای انتخابات فراهم کنیم.

وی افزود: شناخت دقیق کاندیداها و رای آگاهانه در فضایی آرام و پرشور به خلق حماسه سیاسی منجر می‌شود.

سلیمی نمین با بیان اینکه نخستین حسن انتخابات فعلی این است که در فضایی آرام به کار خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات کشور همواره مورد توجه طیف مخالفان نظام برای زیر سوال‌بردن کلیت امام و نظام بوده، فضای آرام فعلی را می‌توان یکی از نقاط مثبت انتخابات پیش رو دانست.

وی تصریح کرد: مدیریت کلان جامعه دارای پیچیدگی‌های فراوانی است که در انتخاب کاندیدا با درک شرایط فعلی جامعه باید حساسیت زیادی به خرج داد.

مدیر مرکز مطالعات و تدوین تاریخ ایران با اذعان این مطلب که در حکومت‌داری نباید دچار افراط و تفریط شد، گفت: یک رئیس‌جمهور نباید با نگاه افراط‌گرایانه و یا تفریط‌ گرایانه ارزش و حکومت را تحت شعاع یکدیگر قرار دهد.

سلیمی نمین یادآور شد: در امر حکومت‌داری نباید ارزش‌ها را در مسیر اداره کشور رها کرد و همچنین برخی ارزش‌ها سبب نشود از حکومت‌داری به طور جدی غفلت شود.

وی افراط گری و تفریط گری در اداره کشور را سبب ریزش در جامعه توصیف کرد و افزود: اگر عموم جامعه شاهد افراط و تفریط دولت خود باشند به مرور زمان بی‌تفاوتی حاکم می‌شود و ریزش در ارتباط موثر ملت با دولت شکل می‌گیرد.

* نمره جلیلی از دیگر کاندیداها بیشتر است

این تحلیل‌گر سیاسی نمره جلیلی را نسبت به دیگر کاندیداها بالاتر دانست و یادآور شد: جلیلی شاخصه‌های مثبت فراوان داشته و همین امر سبب شده وی در میان دیگر کاندیداها از نمره بالاتری برخوردار باشد.

سلیمی نمین تاکید کرد: مسئله مهم این است که با وجود اشراف به شاخصه‌های مثبت جلیلی، به این شناخت اکتفا نکنیم و در انتخابات با بررسی نقاط مثبت و منفی نامزدها و شرایط فعلی جامعه به بهترین گزینه رای دهیم.

*خطر نزدیک‌شدن برخی عناصر فرصت‌طلب به جلیلی

مدیر مرکز مطالعات و تدوین تاریخ ایران با اشاره به اینکه برخی فرصت‌طلبان به دنبال سودجویی از اقبال جلیلی هستند، اذعان کرد: برخی از اقبال عمومی جلیلی قصد منفعت جویی دارند و در این مسیر احساس می‌شود با نزدیک‌شدن به وی قصد فرصت‌طلبی و یا تخریب وی را دارند.

به گفته سلیمی نمین در صحنه انتخابات با اشراف کامل نسبت به شناخت جریان‌های سیاسی و نامزدها باید در پای صندوق‌های رای حاضر شد چرا که به دنبال خلق حماسه سیاسی و پس از آن حماسه اقتصادی هستیم.

انتهای پیام/70023/صا40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول