اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

مردم چرام تشنه تغییر فرهنگ شهروندی هستند

رئیس کمیته امداد چرام گفت: مردم در حال حاضر تشنه تغییر وضعیت فرهنگی و به خصوص فرهنگ شهروندی هستند.

مردم چرام تشنه تغییر فرهنگ شهروندی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام علی‌حسن مظاهری در نشست انتخاباتی حماسه سیاسی و اخلاق انتخاباتی با بیان اینکه فضا فضای انتخاباتی است و محور صحبت‌ها باید انتخاباتی باشد، اظهار کرد: در فضای انتخابات شعارها و مباحثی عنوان می‌شود که بیشتر محور عمران و آبادانی یا استخدام، کسب عوارض و وعده‌هایی که تا مرحله اجرا فاصله‌ای زمین تا آسمان دارند.

رئیس کمیته امداد چرام با ارائه این پیشنهاد که در چنین جلساتی از کاندیداهای شورای شهر دعوت شود، عنوان کرد: باید از آن‌ها بپرسیم و ببینیم که برای کارهای فرهنگی چه برنامه‌ای دارند، و برنامه خود را به رؤیت مردم برسانند چرا که مردم در حال حاضر تشنه تغییر وضعیت فرهنگی و به خصوص فرهنگ شهروندی هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر ما شهری مهاجرت آن بیشتر از شهر و روستاها است، تفاوت‌هایی بین فرهنگ روستا و فرهنگ شهر هست که شورای شهر باید در این راستا اقداماتی انجام دهد.

این مسئول با بیان اینکه خیلی از مسائل با یک حرکت کوچک فرهنگی تحت تأثیر قرار گرفته و آرامش لازم در زمینه آرامش شهروندی به وجود می‌آید، گفت: با همفکری نهادهای حمایتی و همکاری شبکه بهداشت می‌توان در راستای سلامت شهری گام برداشت.

در ادامه این نشست کرم‌الله سعیدی با اشاره به اینکه ما در انتخابات دنبال حضور پرشور و پر رنگ مردم در صحنه هستیم، یادآور شد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات می‌تواند برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

رئیس شورای شهر چرام این موضوع را مستلزم روشنگری سیاسی مطلوبی در محافل دانست و اضافه کرد: تریبون نماز جمعه از مهم‌ترین جایگاهی است که به دلیل حضور بسیاری از مردم در این خصوص می‌توان اطلاع‌رسانی داشت.

وی با بیان اینکه در بسیاری از طوایف این شهر افراد نخبه و با استعدادی هست که باید از ظرفیت آنان استفاده شود، شورا را زبان گویا بین مردم و مسئولان دانست و متذکر شد: باید در تمام طوایف از این افراد استفاده شود تا به سمت توسعه و پیشرفت شهری پیش برویم.

انتهای پیام/82002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول