اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد

اجرای طرح سفرهای تابستانه در کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: طرح سفرهای تابستانه در قالب تورهای یک روزه در استان کرمان از 10 خرداد ماه جاری اجرا می‌شود.

اجرای طرح سفرهای تابستانه در کرمان

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طرح سفرهای تابستانه در قالب تورهای یک روزه در استان کرمان از 10 خرداد ماه جاری اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: با توجه به آغاز تعطیلات و جایگاه ویژه سفرهای تابستانه در بین مردم ستاد مرکزی سفرهای کشور، طرح ساماندهی سفر هموطنان را در اولویت کاری قرار داده است.

وی افزود: این طرح در راستای برنامه‌ریزی و تعاملات لازم به منظور افزایش رفاه و رضایتمندی مسافران این ایام اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان داشت: نظارت بر ارائه خدمات‌رسانی به مسافران، برگزاری جشنواره‌های مختلف، اجرای تورهای استان‌گردی، اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران و آمارگیری شاخص‌ها از جمله مهمترین برنامه‌های اجرایی طرح سفرهای تابستانه 92 به شمار می‌آید.

شمس‌الدینی ابراز داشت: در این راستا اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی تورهای یک روزه را برای هم‌استانی‌های عزیز تدارک دیده است.

وی به انجام این تورهای به مناطق گردشگری استان اشاره کرد و اذعان داشت: دفاتر خدمات مسافرتی موظف هستند این سفرها را با قیمت مناسب و در پایان هر هفته به اجرا درآورند.

شمس‌الدینی با اشاره به آغاز این تورهای یک روزه از تاریخ 10 خرداد ماه جاری تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافرتی استان از جمله دفتر ارگ باستان، طلوع شرق، آدونیس، سروش گشت ایرانیان، پیک صبا، پازیریک و کلوت به ترتیب در پایان هر هفته تورهای استان‌گردی را انجام می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطر نشان کرد: طرح سفرهای تابستانه 92 در استان کرمان تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول