اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم مطرح کرد

به‌روزآوری برنامه استراتژیک پتروشیمی جم

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم از به‌روزآوری برنامه استراتژیک پتروشیمی جم خبر داد.

به‌روزآوری برنامه استراتژیک پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سپهدار انصاری نیک ‌در نشست بازنگری و تدوین برنامه استراتژی شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید در مسیر رشد و توسعه کشور گام برداریم و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری کوشا باشیم.

وی افزود: برای خلق حماسه اقتصادی باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببریم و در پتروشیمی جم شاهد اقدامات ارزشمند و مهمی برای دسترسی به اهداف بزرگ هستیم.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم ضرورت برنامه‌ریزی استراتژیک را در حوزه‌های ستادی و عملیاتی متذکر شد و ابراز داشت: بازنگری برنامه‌ریزی استراتژیک اولویت کاری واحدهای مختلف پتروشیمی جم است.

انصاری نیک تصریح کرد: تدوین استراتژی تمرین خوبی خواهد بود تا در حوزه اجرا با توان و قدرت گام برداشته و به‌دنبال آن به درک و شناسایی نیازها و اهداف سازمان و راه‌های رسیدن به آن کوشا باشیم.

وی از به‌روزآوری برنامه استراتژیک پتروشیمی جم خبر داد و بیان کرد: هدف از این برنامه به روزآوری برنامه استراتژیک شرکت به منظور جهت‌دهی همه فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان و اجرای برنامه‌ریزی شده فعالیت‌ها به منظور رسیدن به اهداف کلان سازمانی است.

مدیرعامل پتروشیمی جم خاطر نشان کرد: پتروشیمی جم از شرکت‌های مهم و تاثیرگذار در سطح کشور است و در سال جاری شاهد رشد و توسعه این مجموعه هستیم.

وی با اشاره به حضور موفقیت‌آمیز پتروشیمی جم در عرصه بهره‌وری افزود: در روزهای ابتدایی خردادماه امسال و در روز ملی بهره‌وری، چهارمین جشنواره ملی بهره‌‌وری کشور با حضور شرکت‌ها، بنگاه‌ها و واحدهای صنعتی و اقتصادی برتر کشور که بیشترین بهره‌وری را در حوزه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی داشتند، معرفی شدند و تندیس ویژه جشنواره را گرفتند که پتروشیمی جم عناوین مهمی کسب کرد.

این مسئول گفت: باید دست به دست هم دهیم و با تلاش بیشتر و مؤثرتر برای رشد و پیشرفت کشور گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول