اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع):

ملت ایران پاسخ بدخواهی‌ها را روز انتخابات می‌دهند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: ملت ایران پاسخ بدخواهی‌های دشمنان را در روز انتخابات می‌دهند.

ملت ایران پاسخ بدخواهی‌ها را روز انتخابات می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد همایش ائمه جماعت و هیئت‌ امنای مساجد مختلف این شهرستان، عصر امروز با حضور سردار بهرام حسینی مطلق برگزار و سخنرانی وی برگزار شد.

این فرمانده ارشد نظامی در بخشی از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: ایران اسلامی در یک گذرگاه حساس تاریخی قرار دارد که باید همچون گذشته با هوشیاری، بصیرت و حرکت در مسیر ولایت از این گذرگاه با سربلندی عبور کنیم.

* ملت ایران در همه امتحانات الهی نمره قبولی گرفته است 

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در 24 خرداد امتحان الهی دیگری در برابر ملت ایران است و ما باید با بصیرت و آگاهی به صورتی در این عرصه شرکت کنیم که نتیجه آن شکست دشمنان و مایوس شدن بدخواهان علیه ملت ایران باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به ولایت‌مداری ملت ایران و حضور آنها در همه عرصه‌های دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اشاره کرد: این مردم در هر امتحان الهی که وارد شدند، نمره قبولی و عالی گرفته‌اند و به طور قطع این دوره نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

* باید مراقب توطئه دشمنان باشیم

حسینی مطلق متذکر شد: البته این امر که ملت ما ولایی و ایثارگر هستند بر هیچ کس پوشیده نیست، اما نباید ما را غافل کند، چراکه دشمنان خارجی به ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس منتظر یک لحظه غفلت ما هستند و باید مراقب توطئه‌‌های آنها باشیم.

وی با یادآوری روزهای تلخ پس از انتخابات سال 88 گفت: در این دوره نیز غربی‌ها می‌خواستند از رد صلاحیت برخی از نامزدها سوء استفاده کنند، اما وقتی همه در برابر قانون تمکین کردند، دشمنان اسلام و انقلاب ناامید و مایوس شدند و همین تمکین در برابر قانون را باید تا لحظه آخر حفظ کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) تاکید کرد: در ایران اسلام همه باید در برابر اوامر ولایت و قانون مطیع باشند و در صورت عمل به قانون مردم نیز بار دیگر برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و شکستن توطئه بدخواهان بیش از گذشته تشویق می‌شوند.

حسینی مطلق در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ائمه جماعت و محیط مساجد در هدایت و آگاهی جامعه اشاره کرد و گفت: مردم ولایی ایران به رهنمودهای ولی امر مسلمین و علمای دینی و خطبای جمعه و ائمه جماعت ایمان دارند و در تصمیم‌گیری‌های خود هدایت‌های مراجع معظم تقلید و روحانیون معظم را لحاظ می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین باید از این فرصت برای هدایت جامعه به ویژه نسل جوان بهترین استفاده را داشت و مردم را با ضرورت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای آشنا کرد.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول