اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور حداکثری بانوان در انتخابات

همایش سیاسی زنان ولایت در اراک برگزار می‌شود

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک از برگزاری همایش سیاسی زنان ولایت در اراک خبر داد.

همایش سیاسی زنان ولایت در اراک برگزار می‌شود

مهین علی‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش 12 خرداد ماه با هدف بستر سازی به منظور حضور حداکثری بانوان در انتخابات 24 خرداد ماه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این همایش که با حضور مدیران باشگاه‌ها، نماینده زنان در دستگاه‌های اجرایی، سمن‌های فعال در حوزه بانوان، روسا و نائب روسای هیئت‌های ورزشی و تعدادی از مربیان و داوران شهرستان اراک برگزار می‌شود به بررسی نقش و جایگاه زنان در انتخابات پرداخته می‌شود.

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با بیان اینکه در سال حماسه سیاسی نقش زنان در حضور حداکثری یک نقش حساس و سرنوشت ساز است، بیان داشت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه همواره پا به پای مردان برای آزادی و سربلندی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی حضوری جدی داشته‌اند و امروز نیز حضور گسترده زنان در انتخابات پیش رو ضروری است.

علی‌بخشی با بیان اینکه نقش زنان در طول تاریخ و در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بی‌نظیر بوده است، ادامه داد: زنان ایران اسلامی نشان دادند که از آگاهی و شناخت و شعور برخوردارند و همواره در کنار مردان جامعه برای تعالی و عزت اسلام آماده هستند.

وی تاکید کرد: دشمنان با استفاده از حربه‌های مختلف می‌خواهند از حضور گسترده مردم در انتخابات جلوگیری کنند که افزایش بصیرت مهم‌ترین عامل برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن در این شرایط حساس است.

انتهای پیام/87004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول