اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف 400 کیلوگرم مواد مخدر در قم

جانشین فرماندهی انتظامی قم از کشف حدود 400 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در استان خبر داد.

کشف 400 کیلوگرم مواد مخدر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی یک نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر و رصد اقدامات وی، موفق به دستگیری نامبرده شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: نامبرده در امور صنعتی و کارگاهی فعالیت داشته و از وضعیت مالی مناسبی هم برخوردار بوده است لذا ضمن شناسایی همدستانش، یک کارگاه محل فعالیت این قاچاقچی حرفه‌ای که بخشی از آن را برای ایجاد پوشش به یک گروه تولیدی اجاره داده بود، پیدا کردیم و در نهایت مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی استان وارد مخفی‌گاه وی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: پس از بازرسی از مخفی‌گاه نامبرده ظن مأموران به وی بیشتر شد و در نهایت با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، چهار دیواری جنب کارگاه این قاچاقچی نیز مورد بازرسی قرار گرفت و 34 بسته تریاک به وزن 360 کیلو و 535 گرم که در داخل لوله و بشکه‌های پلاستیکی داخل زمین جاسازی شده بود و روی آن را با بیش از 4 تن آهن‌آلات فرسوده پوشانده بودند، کشف کردند.

وی گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر طی هفته جاری در عملیاتی دیگر و در پیگیری اعمال یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای، پس از حدود 12 ساعت مراقبت جاده‌ای در نهایت وی را که با یک دستگاه خودرو سمند در حال عبور از عوارضی اتوبان قم - کاشان بود دستگیر و به همراه دیگر سرنشینان خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند؛ از این خودرو 36 کیلو و 540 گرم حشیش کشف و ضبط شد.

پس از تشکیل پرونده در نهایت متهمان دستگیر شده به مقام قضایی استان تحویل و از آنجا راهی زندان شدند.

انتهای پیام/2258/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول