اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

قانون‌مداری و امانت‌داری باید مورد نظر مجریان انتخابات قرار گیرد

فرماندار جهرم گفت: قانون‌مداری، اجرای عدالت، امانت‌داری و حضور حداکثری در انتخابات از مواردی است که باید مورد نظر مجریان انتخابات قرار گیرد.

قانون‌مداری و امانت‌داری باید مورد نظر مجریان انتخابات قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی حسین رعیتی فرد پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرهای جهرم، باب انار، قطب آباد، دوزه و خاوران با اشاره به تاکید رهبری انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: با توجه به فضای عمومی جامعه، بیانات رهبری انقلاب به عنوان یک چراغ راه است تا با حضور آگاهانه این حماسه سیاسی محقق شود.

وی انتخابات را تجلی عزت مردم دانست و افزود: انتخابات پیش رو از ویژگی‌هایی برخوردار بوده و در فراهم‌سازی اماکن شعبه‌های اخد رای تمام ابزارها و امکانات بسیج شده تا در 24 خرداد ماه جاری شاهد خلق حماسه سیاسی باشیم.

فرماندار جهرم با اشاره به سابقه درخشان جهرم در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت: این شهرستان در تاریخ شکوهمند نظام اسلامی به نوعی پیش‌قدم بوده و با تقدیم بیش از یک‌هزار شهید، جانباز و ایثارگر به انقلاب در تاریخ کشور جاویدان شده است.

وی ادامه داد: مردم جهرم در 24 خرداد ماه جاری با اجرایی کردن منویات رهبری انقلاب به ندای ایشان لبیک می‌گویند.

رعیتی فرد با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید تلاش کنند تا حضور حداکثری مردم در انتخابات عملیاتی شود، ابراز داشت: دشمن تلاش دارد تا این مهم انجام نشود و باید کمک کنیم و با حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح این امر محقق شود.

به گفته فرماندار جهرم، قانون‌مداری، اجرای عدالت، امانت‌داری و حضور حداکثری در انتخابات از مواردی است که باید مورد نظر مجریان انتخابات قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات شورای اسلامی توجه داشته باشند که در تبلیغات خود از تخریب دیگران جلوگیری کرده و هدف آنها خدمت‌رسانی به مردم باشد.

انتهای پیام/2448/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول