اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرند در مجلس:

مردم در رویای افتتاح بیمارستان جدید مرند هستند

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: مسئولان شهرستان از بس قول امروز و فردا برای افتتاح بیمارستان جدید مرند به مردم دادند، این مشکل رفته رفته در بین مردم به رویا تبدیل شده است.

مردم در رویای افتتاح بیمارستان جدید مرند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمد حسن‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، از عملکرد مسئولان دستگاه‌های اداری شهرستان در تعامل بیشتر ارائه خدمات و توسعه شهرستان ابراز رضایت کرد.

وی، از روند کند پیشرفت عملیات اجرایی انتقال آب رودخانه ارس انتقاد کرد و افزود: با وجود سرمایه‌گذار خارجی به عنوان فاینانس متاسفانه هنوز این طرح عملیاتی نشده و راکد مانده است.

حسن‌نژاد گفت: مسئولان شهرستان اینقدر امروز و فردا برای افتتاح بیمارستان جدید مرند به مردم دادند، این مشکل رفته رفته در بین مردم به رویا تبدیل شده است.

وی، از استاندار آذربایجان‌شرقی خواست تا در این خصوص که خواسته به حق مردم شریف مرند است و ساختمان آن نیز پایان یافته، دستورات لازم را برای تجهیز و تحویل گرفتن توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز صادر کند.

شهردار مرند نیز در این مراسم ضمن اشاره به قول‌های داده شده در مراسم معارفه خود گفت: از روزی که این مسئولیت را قبول کردم، با خدای خود عهد بستم در خدمت به مردم شب و روز  نشناسم و هر روز با استفاده از ظرفیت‌های بالای دانشگاهیان و مردم برای توسعه، پیشرفت و آبادانی مرند گام بردارم.

سید رضا هاشمی تصریح کرد: مرند را با همکاری و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و با حمایت همه جانبه فرماندار شهرستان مرند نگین واقعی آذربایجان می‌کنیم.

وی اظهار کرد: بودجه سال 90 مرند 24 میلیارد تومان بود که امسال آن را به 79 میلیارد تومان رسانده‌ایم و برای توسعه مرند در بودجه 120پروژه عمرانی و خدماتی و تفریحی تعریف کرده‌ایم.

شهردار مرند اظهار امیدواری کرد، بنده به مردم قول می‌دهم تا پایان سال 92 این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

انتهای پیام/60009/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول