اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح ساماندهی خودروها محقق شد

صرفه‌جویی بیش از 332 هزار لیتر گازوئیل طی 18 روز گذشته در میناب

فرماندار ویژه میناب از صرفه جویی بیش از 332 هزار لیتر گازوئیل طی 18 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

صرفه‌جویی بیش از 332 هزار لیتر گازوئیل طی 18 روز گذشته در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، عباس خدادادزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این خبر اظهار داشت: این میزان صرفه جویی در اجرای طرح ساماندهی خودروها در میناب محقق شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را کنترل، نظارت و ساماندهی و تحویل  سوخت واقعی به متقاضیان در بخش حمل و نقل  و کشاورزان دانست و بیان داشت: شناسایی کارت‌های سوخت اضافه، برخورد با  خودروهای دارای باک غیر استاندارد و فاقد مدارک لازم و ایجاد نظم ترافیکی در جایگاه های عرضه فرآورده‌های نفتی از دیگر اهداف این طرح است.

فرماندار ویژه میناب ادامه داد: این طرح در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در نیمه اردیبهشت سال‌جاری مطرح و پس از آن از 20 اردیبهشت به مدت یک ماه افرادی از فرمانداری، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری نیروی انتظامی با تعیین شرح وظایف، روزانه بیش از 10 ساعت در محل جایگاه  شرکتی حضور یافته و صورت جلسه عملکرد را تنظیم و به فرمانداری اعلام می‌کنند.

وی افزود: پس از 18 روز اجرای این طرح 647 دستگاه خودرو شناسایی، ساماندهی و پس از اخذ مدارک لازم به آنان کد شناسایی برای فعالیت اعطا شد.

خدادادزاده گفت: 15 دستگاه خودرو نیز به علت دارا بودن باک غیر استاندارد توقیف شدند.

فرماندار ویژه میناب تعداد کارت‌های سوخت اضافه توقیف شده را 41 کارت ذکر کرد و افزود: تمام این کارت‌ها پس از جمع آوری ابطال شد.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز میناب ابراز داشت: در مرحله بعدی در راستای تکمیل طرح ساماندهی خودروها با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کار نصب دستگاه کارت خوان در جایگاه‌های سوخت، نصب برچسب کد ساماندهی بر روی خودروها، صدور حواله و نصب هولوگرام به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی و عدم استفاده کارت‌های اضافه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول