اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم جودو بانوان خراسان‌رضوی:

کسب مقام سومی خراسان‌رضوی در لیگ جودو بانوان کشور قطعی شد

سرمربی تیم جودو بانوان خراسا‌ن‌رضوی گفت: با سه پیروزی مقتدرانه‌ای که در هفته اول دور برگشت رقابت‌های کشور به دست آوردیم سومی ما در لیگ جودو بانوان قطعی شد.

کسب مقام سومی خراسان‌رضوی در لیگ جودو بانوان کشور قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی، آذر دلقندی که تیمش 26 اردیبهشت‌ماه در هفته اول دور برگشت رقابت‌ها لیگ جودو بانوان کشور، مقتدرانه مقابل نمایندگان استان‌های تبریز، البرز و همدان به پیروزی دست یافت، با بیان اینکه بهترین تیم‌های کشور در لیگ حضور دارند، اظهار کرد: با وجود کار دشواری که در این هفته داشتیم با کسب 9 امتیاز عنوان سومی ما در لیگ جودو بانوان کشور قطعی شد.

وی با ابراز رضایت از تلاش شاگردانش ادامه داد: بانوان جودوکار استان با تمرینات خوبی که در چند هفته اخیر پشت سر گذاشتند عملکرد بهتری نسبت به هفته پایانی دور رفت از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم جودو بانوان خراسان تصریح کرد: روز پنجشنبه در دیدار اول مقابل تیم لبنیات دامنه سهند تبریز قرار گرفتیم که تنها یکی از بازیکنان ما مقابل حریف خود شکست خورد و مقتدرانه با نتیجه شش بر یک این تیم قدرتمند را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به پیروزی پنج بر یک تیم جودو بانوان خراسان‌رضوی مقابل تیم هیئت جودو استان البرز افزود: در دیدار دوم با یک باخت، یک مساوی و پیروزی پنج نفر از جودوکاران تیم استان مقابل حریفان خود از سد نماینده استان البرز نیز گذشتیم و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردیم.

دلقندی ادامه داد: حریف سوم ما در هفته اول دور برگشت رقابت‌های لیگ تیم امید همدان بود که فقط یکی از جودوکاران ما مقابل حریف خود به تساوی دست یافت و با پیروزی دیگر اعضای تیم جودو بانوان خراسان‌رضوی در اوزان خود با نتیجه شش بر صفر این حریف را نیز از پیش رو برداشتیم.

وی با بیان اینکه برای کسب مقام دوم رقابت‌های لیگ جودو بانوان کشور کار سختی در سه دیدار پایانی‌مان در روز 30 خرداد‌ماه پیش رو خواهیم داشت، تصریح کرد: دو تیم بالای جدولی شهرداری خرم‌آباد و منتخب همدان نهاوند که با بهره‌گیری از ملی‌پوشان جودو کشور و صرف هزینه بالا در این مسابقات حضور یافته‌اند حریفان اصلی ما در هفته پایانی هستند.

این مسئول افزود: در صورت پیروزی مقابل تیم‌های منتخب همدان نهاوند و هیئت جودو تهران در روز پایانی لیگ و کسب حتی تساوی مقابل تیم پرمهره شهرداری خرم‌آباد می‌توانیم نایب قهرمان لیگ جودو بانوان کشور باشیم.

انتهای پیام/70002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول