اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد

بهره‌مندی بیش از 15 هزار دانش‌آموز از گفتمان‌های دینی در بروجن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: سال گذشته 15 هزار و 200 نفر دانش‌آموز خواهر و برادر در این شهرستان در نشست‌های گفتمان‌های دینی شرکت کردند.

بهره‌مندی بیش از 15 هزار دانش‌آموز از گفتمان‌های دینی در بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام مجید الهیان صبح امروز در نشست با روحانیون این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته با همکاری 152 نفر مبلغ و مبلغه اعزامی 15 هزار و 200 نفر دانش‌آموز خواهر و برادر در این شهرستان در نشست‌های گفتمان‌های دینی شرکت کردند.

وی افزود: در سال گذشته در مجموع 3 هزار و 40 ساعت گفتمان دینی با موضوعات مختلف سیره علمی و عملی ائمه معصومین(ع)، عاشورا، ماه محرم، انگیزه قیام امام حسین(ع)، اعتکاف، ماه رمضان و خود سازی، حجاب و عفاف، موضوعات سیاسی، جلسات پرسش و پاسخ برگزار شد.

الهیان خاطرنشان کرد: لازمه تقویت بنیه فرهنگی و مذهبی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان، گفتمان‌های دینی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با تاکید بر اهمیت گفتمان دینی و تاثیرگذاری آن در جامعه به ویژه نسل جوان عنوان کرد: بحث گفتمان از زمان ائمه اطهار نیز مرسوم بوده و احادیث موجود بیانگر این موضوع هستند.

وی تصریح کرد: یکی از تاثیرگذارترین برنامه‎‏های سازمان تبلیغات اسلامی در دانشگاه‏‌ها و مدارس، برگزاری گفتمان‏‌های دینی با موضوعات مختلف است که موجبات تقویت تفکرات دینی را در دانشجویان فراهم می‏‌آورد.

الهیان ادامه داد: در راستای مقابله با دسیسه‌های دشمن، پاسخگویی حضوری به سئوالات، شبهات و نیازهای فکری نسل جوان یک ضرورت جدی است و لازم است گفتمان‌ها به گونه‌ای برگزار شود تا مخاطبان، گریزان از این گفتمان‌ها نباشند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول