اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برپایی جشن صعود صنعت با حضور چهره‌های ورزشی کشور

جشن صعود پیام صنعت آمل به لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور شب سه‌شنبه با حضور چهره‌های برتر ورزشی ایران برگزار شد.

برپایی جشن صعود صنعت با حضور چهره‌های ورزشی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جشن صعود پیام صنعت آمل به لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور شب سه شنبه با حضور چهره‌های برتر ورزشی ایران برگزار شد.

در این جشن که به مناسبت قهرمانی در لیگ دسته سه و صعود به لیگ دسته دو فوتبال کشور بود، شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، ماجدی سرپرست باشگاه استقلال تهران، صانعی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، آتیلا حجازی فرزند زنده‌یاد ناصر حجازی، تراب‌پور مربی استقلال، محسن یوسفی و سعید رمضانی فوتبالیست‌های مازندرانی لیگ برتر شرکت داشتند.

حضور مدرسان فوتبال AFC نیز در این مراسم در نوع خود جالب توجه بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیام صنعت آمل در این مراسم بیان داشت: در مجموع این تیم از سال 1378 با نام چالاک وارد رقابت‌های فوتبال مازندران شده و سال گذشته نیز با حمایت بخش خصوصی و خریداری سهمیه باشگاهی در لیگ دسته سه به این مهم دست پیدا کرد.

عیسی افشنگ افزود: با تلاش شبانه‌روزی هیئت مدیره، کادر فنی، بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم در عرصه تیمداری موفق عمل کنیم.

وی با تاکید اینکه امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 72 تیم در 9 گروه پیگیری شد که پیام صنعت در مرحله نخست رقابت‌ها بدون شکست راهی مرحله دوم شد، گفت: در مجموع با پایان یافتن این مسابقات تنها یک شکست را در کارنامه خود داشتیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم آمل نیز با کسب عنوان قهرمانی پیام صنعت نیز با حضور در میدان اصلی شهر نشان دادند که همیشه یار و همراه تیم محبوب فوتبال شهرشان هستند، ابراز داشت: امیدواریم مسئولان شهرمان بیش از گذشته به فکر این تیم باشند و با تکمیل فضای ورزشی و استادیوم بتوانند تیم ما را در لیگ دسته دو کشور همراهی کنند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول