اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره پلاک عاشقی محقق شد

سجاد بهزادی با خلق اثری برای «پدران شاغل در عسلویه» تجلیل شد

سجاد بهزادی شاعر و خبرنگار شهرستان جم توسط مدیرعامل منطقه ویژه پارس و هیئت داوران جشنواره پلاک عاشقی تجلیل شد.

سجاد بهزادی با خلق اثری برای «پدران شاغل در عسلویه» تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، در جشنواره شعر پلاک عاشقی از طرف مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از سجاد بهزادی شاعر و خبرنگار شهرستان جم به دلیل موفقیت در جشنواره شعر پلاک عاشقی تقدیر به عمل آمد.

سجاد بهزادی در جشنواره شعر پلاک عاشقی با نگاشتن شعری با عنوان " برای کارگران و پدران شاغل در عسلویه" مورد تقدیر هیئت داوران جشنواره نیز قرار گرفت.

مدیرعامل منطقه ویژه در این آیین اظهار داشت: تقویت فرهنگ ارزشی امری مهم و ارزشمند است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسعود نصوری گفت: جشنواره پلاک عاشقی در پارس جنوبی با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و انتظار داریم همواره شاهد حضور شاعران و نویسندگان متعهد در صحنه باشیم.

شاعر و خبرنگار برجسته استان بوشهر نیز اظهار داشت: تقویت فرهنگ ارزشی و معنوی در جامعه امری بسیار مهم و ارزشمند است و جشنواره پلاک عاشقی در راستای تقویت ارزش‌ها برگزار شد.

سجاد بهزادی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی امری لازم است و جشنواره پلاک عاشقی در چند دوره اخیر با کیفیت مطلوبی برگزار شده است.

وی با اشاره به انتخاب اثر خود به عنوان اثر برتر گفت: توجه به وضعیت پدران شاغل در این منطقه از ویژگی‌های این اثر بود و تلاش کردم زحمات و فعالیت‌های شبانه‌روزی پدران و کارگران شاغل در عسلویه را به تصویر بکشم.

بر اساس این گزارش، سومین جشنواره شعر پلاک عاشقی پس از اعلام فراخوان با استقبال بیش از 400 اثر شاعر استانی همراه بود که پس از انجام فعالیت‌های داوری آثار از سوی هیئت داوران 25 اثر به عنوان اثر برتر معرفی و از برگزیدگان دو بخش آزاد و شاغلین در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس در این مراسم با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس با حضور مدیران،ک ارکنان و ایثارگران منطقه ویژه پارس و جمعی از خانواده شهداء و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره شعر پلاک عاشقی در مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس، مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، سعید بیابانکی عضو شورای عالی شعر و موسیقی صدا و سیما، مدیران شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه ویژه پارس و خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران در مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول