اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد از دانشگاه مفید

رئیس و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی از کتابخانه دانشگاه مفید بازدید کردند.

بازدید اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد از دانشگاه مفید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور معاونان دانشگاه مفید به بررسی راهکارهای تعامل با یکدیگر پرداختند.

عکس از: روح‌الله کلانتری

حجت‌الاسلام رهایی، با اشاره به موقعیت دانشگاه مفید و اساسنامه این دانشگاه، ابراز داشت: دانشگاه مفید یکی از بهترین مراکز آموزش عالی در رشته‌های علوم انسانی است که خروجی‌های آن در بسیاری موارد رتبه‌های بالای کارشناسی ارشد و دکتری کسب می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه مفید سعی در معرفی اسلام ناب در قالب علوم روز دارد گفت: امیدواریم بتوانیم فرضیه‌های اولیه را به اندیشه‌های قابل دفاع تبدیل کرده و آنها را در حوزه علوم اسلامی و انسانی به منصه ظهور برسانیم.

معاون آموزشی دانشگاه مفید با تصریح به اینکه مسیر دانشگاه آزاد اسلامی به سوی تعالی است گفت: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد توانسته در مسیر تربیت نیروی انسانی کارآمد حرکت کند.

عکس از: روح‌الله کلانتری

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی نیز گزارشی از فعالیت‌های این باشگاه ارائه کرد و ابراز داشت: در حال حاضر بیش از 7 هزار و 500 نفر دانشجوی غیر دانشگاه آزادی در این باشگاه عضویت دارند و سعی می‌کنیم از میان طلاب حوزه‌های علمیه هم اعضایی را جذب کنیم.

کریم زارع خواستار تعامل مناسب حوزه علمیه و این باشگاه به منظور تحقق حماسه اقتصادی و تبدیل ایده به عمل شد.

محمد خجسته، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سخنانی ترویج مسائل فرهنگی در دانشگاه آزاد را رویکرد مسئولان این دانشگاه عنوان کرد و افزود: ریاست دانشگاه بر ارتباط با مراجع تقلید تاکید فراوانی دارد زیرا علما می‌توانند مسیر صحیح را با توجه به نظرات عالمانه خود نشان داده و راه دانشگاه را در مسیر دین هموار سازند.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی نهادی بزرگ است که با هدف عملیاتی کردن ایده‌های نو و خروجی پژوهش‌ها و آموزش برای دانشجویان ایرانی ایجاد شده است.

انتهای پیام/78001/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول