اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فتا صورت گرفت

شناسایی ده‌ها کافی‌نت فاقد پروانه فعالیت در اردبیل

اجرای طرح مشترک اماکن عمومی و پلیس فتا در اردبیل ده‌ها کافی‌نت فاقد پروانه فعالیت در این شهر شناسایی شد.

شناسایی ده‌ها کافی‌نت فاقد پروانه فعالیت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، با هدف جلوگیری از کلاهبرداری در فضای مجازی طرح کنترل و نظارت بر فعالیت‌های کافی‌نت‌ها به صورت مشترک توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس فتا اردبیل به مدت هشت روز به مرحله اجرا در آمد.

بر این اساس نزدیک به 200 واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس مورد بازرسی واقع و ده‌ها کافی‌نت که بدون داشتن پروانه در حال فعالیت غیر مجاز بودند شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتا اردبیل در این خصوص اظهار داشت: علاوه بر این طرح کار بازدید کافی نت‌ها در شهرهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی به مرحله اجرا درآمد که در این بازدید مشخص شد حدود 60 درصد از این صنوف بدون داشتن پروانه در حال فعالیت غیر مجاز هستند.

اکبر امینی افزود: عدم وجود دوربین‌های مدار بسته در کافی‌نت‌ها و نبود دفتر ثبت فعالیت کاربران از دیگر نواقص موجود کافی‌نت‌ها در استان اردبیل بود که اداره‌کنندگان موظف شدند در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کنند.

وی در پایان بیان داشت: تغییر شیوه‌های سرقت و حضور بسیاری از مجرمان در فضای مجازی ایجاب می‌کند تا کافی‌نت‌ها برابر مقررات و قانون به شهروندان خدمات ارایه کنند تا در این راه مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/62003/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول